"Aku Tidak Bijak MenyUsun Kata dan Tidak PanDai BerMaiN baHasa Kerana..Aku BukanLah SeoranG PujanGga, AKu BukAnLah Si Penyair ChinTa daN tidak Juga Si PenyusuN MadAh..Namun..Aku JugA puNya Hati Dan PeraSaaN..PunYa Rasa Dan KeingiNan..Punya iMpian dan KeAzaMan..PunYa NaLUri Dan KemAmPuan..UntUk BerkOngsi Suka Duka Pahit Manis Kehidupan"
~siputlaju2011





Tuesday 31 July 2012

sampul raya

hover jer! belum masuk 15 hari puasa dah sibuk dengan sampul raya. tak leh lawan hover encik somi dah siap tukar duit baru dalam beberapa hari mula posa! hewhewhew! saja la prepare awal-awal. tak suke last minit pegi sana sini  takde duit baru nak tukar! tensi okay! 

taun ni super hover sebab sampul guna logo tempat keje. alasan saya pada encik somi...

"ala..orang keje maybank..sampul maybank..keje cimb sampul cimb..ai pun nak la sama...hewhewhew"
*pang sekali kang baru tau*..hehee..

dah dapat pun sampulnya tadi..bila nak isi duit tu..nanti dulu laaa..hahaha.. singgit sowang cukup! anak buah makin bertambah, belum campur anak buah kepada sepupu sepapat dua papat!... *garu kepala lapanbelas juta kali*

sampul kaler kelabu..duit kaler biru je la ek!..hahaha

2 comments:

  1. salam.... saya pengumpul smpul duit raya... klau ada lebih bleh mntk skeping dua? x per.. cost postage sy bleh byr :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. awak..sori br perasan comment..ni smpul ry last year la dear.. dh abis laa.. sowi sgt..

      Delete

::ChEnta HaTi PapA & MaMa::

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

::JaDiKAn KiSaH kiTa BeRdUA SaTu LaGEndA YaNG uNiK::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers