"Aku Tidak Bijak MenyUsun Kata dan Tidak PanDai BerMaiN baHasa Kerana..Aku BukanLah SeoranG PujanGga, AKu BukAnLah Si Penyair ChinTa daN tidak Juga Si PenyusuN MadAh..Namun..Aku JugA puNya Hati Dan PeraSaaN..PunYa Rasa Dan KeingiNan..Punya iMpian dan KeAzaMan..PunYa NaLUri Dan KemAmPuan..UntUk BerkOngsi Suka Duka Pahit Manis Kehidupan"
~siputlaju2011





Tuesday 17 July 2012

double Q

kalo balik ipoh..memang my family akan panggil chinta dengan nama qaseh! so senang nak ingat.. Qaseh dan Qaireen..double Q.. hehehe..dua-dua pun perempuan tapi lasak! *ok kita tukar guna nama Qaseh yer*
cik qaseh ni je la yang lembut sikitt dari adiknya... cam biasa..bab wrestling no satu.. hahaha.. sebab Qaireen suka tarik rambut kak yong Qaseh ni..hahah..agaknya dia geram kot rambut Qaseh curl-curl camtu! dah tu bab berebut barang pun sama..apa yang kak yong Qaseh pegang..dia pun rentap..nak yang tu gak..sama la..bile Qaireen pegang mainan yang ni..kak yong Qaseh plak rentap dari tangan adik dia.. *rentap tu rampas*

hehehe.. tapi ada masa leh berbaik plak...hahahhaa...



satu untuk ko..dua untuk aku...tiga untuk aku.. T__T
sudahnya tumpahhhhh.....



lepas elok je makan sama-sama....kak yong Qaseh lari..suwuh adiknya kejar..
agaknya sebab tak dapat kejar..tu yang lepas tu wrestling

dengar dari dapur
"amaaammaaaa..mamaaaa...mamaaa.."

sampai ruang tamu

tengok Qaseh dah terbaring..
Qaireen kat atas tengah berusaha nak cakar dan tarik rambut Qaseh

tak sempat nak capai kamera nak amik pic
hhahahahahhaa




No comments:

Post a Comment

::ChEnta HaTi PapA & MaMa::

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

::JaDiKAn KiSaH kiTa BeRdUA SaTu LaGEndA YaNG uNiK::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers