"Aku Tidak Bijak MenyUsun Kata dan Tidak PanDai BerMaiN baHasa Kerana..Aku BukanLah SeoranG PujanGga, AKu BukAnLah Si Penyair ChinTa daN tidak Juga Si PenyusuN MadAh..Namun..Aku JugA puNya Hati Dan PeraSaaN..PunYa Rasa Dan KeingiNan..Punya iMpian dan KeAzaMan..PunYa NaLUri Dan KemAmPuan..UntUk BerkOngsi Suka Duka Pahit Manis Kehidupan"
~siputlaju2011





Wednesday 1 August 2012

sahur hari ke-12

hewhewhew... tak penah aku update menu berbuka.asik-asik sahur je kan. time sahur ni baru aman nak amik pic! sebab cik chinta titon! kalo time berbuka tu memang tak sempat laa.. takpe, malam ni kita usahakan untuk amik pic menu berbuka. ececece!

pagi tadi just masak sup pucuk bubuh telur ngan kentang, ayam masak merah dengan balance sate semalam! sup pucuk tu pun sebab nak bekalkan nasi+lauk untuk chinta makan..dia kan tak posa! hahahaa..

semalam super penat...dah la lepas berbuka pegi carefour.nak cari beras la..rupa-rupanya aku tak perasan beras ada lagi. kat rumah tu aku taruk beras guna bekas beras jenama  tupperware itew..jadi tak perasan la yang beras 'tersorok'..hewhewhew! hover je beli beras sampai ke carefour.padahal mymart pun ada jual! 

so jom tepek menu berbuka bersahur, makan beradap kami somi-isteri..*auw..anje-anje je panggil camtu*

dah cedok kuah beru ingat nak amik pic! T__T





No comments:

Post a Comment

::ChEnta HaTi PapA & MaMa::

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

::JaDiKAn KiSaH kiTa BeRdUA SaTu LaGEndA YaNG uNiK::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers