"Aku Tidak Bijak MenyUsun Kata dan Tidak PanDai BerMaiN baHasa Kerana..Aku BukanLah SeoranG PujanGga, AKu BukAnLah Si Penyair ChinTa daN tidak Juga Si PenyusuN MadAh..Namun..Aku JugA puNya Hati Dan PeraSaaN..PunYa Rasa Dan KeingiNan..Punya iMpian dan KeAzaMan..PunYa NaLUri Dan KemAmPuan..UntUk BerkOngsi Suka Duka Pahit Manis Kehidupan"
~siputlaju2011





Friday 27 July 2012

boipren chinta

walawei!sporting mama chinta tajuk entri camtu.haha! dulu time kecik-kecik pernah bertekak ngan sowang budak ni kat skola. dia cakap la ngan kawan dia.."kecik-kecik dah ada boyfriend".. pastu aku plak mencelah.. menyibuk conversation orang.. "eh..apa salahnya..boyfriend maknanya kawan lelaki".. "sama cam gilfriends kita laaa".. hahaha..ewah..menyibuk plak kan aku masa tu! terus bertekak ngan budak tu. *padahal budak tu sah-sah bukan sembang ngan kita*..aku leh mencelah camtu je, padahal nak lalu kat tepi budak tu.. hahahha..bertekak-tekak..last-last budak tu cakap tak puas ati jumpa kat kantin..aku pun lupa kenapa dia ajak jumpa kat kantin..*nak belanja air kot*..hahaha

tu cheta dulu-dulu laa.. tapi seyes betol la kan... boyfriend - kawan..kawan lelaki spesifiknya! lain la istilah husband atau fiance.tu dah jelas ada ikatan ngan seseorang. hehe..melalut plak.. ni nak cheta 'boipren' chinta. boipren chinta ni femesssss....ramai suka! sampai ada yang tiap-tiap ari mengadap. tak kira la budak kecik ke, budak separa besar ke..mak-apak budak pun kadang suka ngan boipren chinta ni!..hahaha.. walau ikut kan rupa takde la ohsem mana.. tapi cutenya ada dong!haha..nak tengok ke sape boipren chinta tu??



jom....


jom..




jom..




*efek drum skit*


memperkenalkan..











boipren chinta....hehehe..


betul..betul..betul...!


bukan sowang u'olls....dua lagi tu...ko ado??...nan ado kannn!


bersimpuh amik pic!




lepas tu buat muka tensen, berpisah ngan boipren..hehee...

muka tensen tak dapat beli kek lembu sebenarnyer!!!..hahaha...







mama cayang chinta!

2 comments:

  1. posinggg terbaikkkkkk kali ni ...
    dah macam anak dara umur 14 thn ..

    ReplyDelete
  2. hahaha...muka lebar, pipi pau, mata tahan ngantok..
    tapi nampak upin & ipin terus cergasss!
    tu smua posing sendrik, siap tarik tangan paksu suwuh amik pic dia
    hahaha..

    ReplyDelete

::ChEnta HaTi PapA & MaMa::

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

::JaDiKAn KiSaH kiTa BeRdUA SaTu LaGEndA YaNG uNiK::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers