"Aku Tidak Bijak MenyUsun Kata dan Tidak PanDai BerMaiN baHasa Kerana..Aku BukanLah SeoranG PujanGga, AKu BukAnLah Si Penyair ChinTa daN tidak Juga Si PenyusuN MadAh..Namun..Aku JugA puNya Hati Dan PeraSaaN..PunYa Rasa Dan KeingiNan..Punya iMpian dan KeAzaMan..PunYa NaLUri Dan KemAmPuan..UntUk BerkOngsi Suka Duka Pahit Manis Kehidupan"
~siputlaju2011





Friday 6 July 2012

malas

rasa malas
nak tido takde mood time lunch hour panjang ni
ayoo
acaner
acaner
petang kena ganti pengarah masuk meeting
dah la pakai baju bodo je datang keje arini
ayoo..
takpe..bukan baju yang nak meeting
hahahaa*merepek*

malasnya
esok ada job face painting..yahoo
saya suke..saya suke..saya suke!

nak ngadap fb dah jemu
nak promote bisnes takde mood
nak makan roti, malas nak amik
acaner?

hahahaha

maka nak lantik hari ni
hari malas sedunia
utk saya je ler!

*apa ko merepek ni labu*

No comments:

Post a Comment

::ChEnta HaTi PapA & MaMa::

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

::JaDiKAn KiSaH kiTa BeRdUA SaTu LaGEndA YaNG uNiK::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers