"Aku Tidak Bijak MenyUsun Kata dan Tidak PanDai BerMaiN baHasa Kerana..Aku BukanLah SeoranG PujanGga, AKu BukAnLah Si Penyair ChinTa daN tidak Juga Si PenyusuN MadAh..Namun..Aku JugA puNya Hati Dan PeraSaaN..PunYa Rasa Dan KeingiNan..Punya iMpian dan KeAzaMan..PunYa NaLUri Dan KemAmPuan..UntUk BerkOngsi Suka Duka Pahit Manis Kehidupan"
~siputlaju2011





Thursday 12 July 2012

ingatan bersama







bile belum kawen..
orang sibuk tanya..
"bile nak kawen"

bile dah kawen
orang sibuk tanya
"dah ada anak ke"

bile dah ada anak sowang
orang sibuk tanya
"bile nak tambah lagi?"

dan soklan demi soklan..
orang akan sibuk tanya benda yang tak ada
kenapa yer?

bile anak dah sekolah
orang akan tanya
"anak dapat result bape upsr?"

bile anak dah abis skola
orang akan tanya
anak belajar kat oversea mana?
 
hihi..
bile anak dah abis belajar
orang akan tanya
"anak keje mana sekarang"

the question will keep be asking..n asking..and asking
like no pause!

cuma berharap
saya dapat didik amanah yang Allah beri sebaiknya
Insya-Allah




*chinta..malam nanti kita baca book sama-sama yer..main lego sama-sama yer..main jongkang jongket sama-sama yer*

*calit-calit tangan dengan anak mama ni*





















No comments:

Post a Comment

::ChEnta HaTi PapA & MaMa::

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

::JaDiKAn KiSaH kiTa BeRdUA SaTu LaGEndA YaNG uNiK::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers