"Aku Tidak Bijak MenyUsun Kata dan Tidak PanDai BerMaiN baHasa Kerana..Aku BukanLah SeoranG PujanGga, AKu BukAnLah Si Penyair ChinTa daN tidak Juga Si PenyusuN MadAh..Namun..Aku JugA puNya Hati Dan PeraSaaN..PunYa Rasa Dan KeingiNan..Punya iMpian dan KeAzaMan..PunYa NaLUri Dan KemAmPuan..UntUk BerkOngsi Suka Duka Pahit Manis Kehidupan"
~siputlaju2011





Thursday 12 July 2012

kereta atas katil?

tengok tajuk cam suspen je! hahaha...tanjat latteww!..hihi...

 rupa-rupanya...





apa motif ada hello kitty tu kan! hehe..




 

aku memang suka bedsheet ni. tambah-tambah plak kalo cadar tu ada siap set comforter. rasa best je bile pasang cadar baru tu...aritu jalan-jalan kat IOI mall...*berbulan lepas la sebenarnya*.. ada sale set-set cadar, comforter bagai tu.. tak pasti la akemi punya ke.. kedai apa tak pasti!..cam biasa la..suka la tarik tangan encik aboy..tarik-lepas..tarikkkkk usaha bawa pegi kat longgokan cadar tu..hehehe.. cam biasa la kalo dah tengok, comfirm la beli. encik aboy mula-mula cam jual mahal..malas nak layan aku. last-last dia yang hover. pilih ikut taste suka hati dia! aku pun layan je laa..kang majuk muncung.. payah!hahahaa

dah lama tersadai dalam plastik beg.akhirnya baru la pasang kat katil.....hehehee..chinta suke! papa suke! mama pun sukerrr gak laaaa! hahahaha..



*golek-golek atas katil*



No comments:

Post a Comment

::ChEnta HaTi PapA & MaMa::

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

::JaDiKAn KiSaH kiTa BeRdUA SaTu LaGEndA YaNG uNiK::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers