"Aku Tidak Bijak MenyUsun Kata dan Tidak PanDai BerMaiN baHasa Kerana..Aku BukanLah SeoranG PujanGga, AKu BukAnLah Si Penyair ChinTa daN tidak Juga Si PenyusuN MadAh..Namun..Aku JugA puNya Hati Dan PeraSaaN..PunYa Rasa Dan KeingiNan..Punya iMpian dan KeAzaMan..PunYa NaLUri Dan KemAmPuan..UntUk BerkOngsi Suka Duka Pahit Manis Kehidupan"
~siputlaju2011





Thursday 5 July 2012

frame ARTisME

suka bergambar?
dan mahu gambar di framekan?

Gambar mampu mentafsir seribu satu makna
Abadikan gambar-gambar orang tersayang
atau jadikan kejutan untuk hadiah hari lahir dsb..


Berminat?...
pm saya untuk harga yang menarik

!3 langkah mudah:

1) PM saya untuk dapatkan harga mengikut pilihan saiz berikut..
pilihan saiz:

* 1x1 (30cmx30cm)
* 2x1 (60cmx30cm)
* 2x2 (60cmx60cm)
* 2x1.5 (60cmx45cm)
* 3x2 (90cmx60cm)
* 3x3 (90cmx90cm)

2) Setuju dengan harga dan urusan pembayaran.. hantar pic menerusi email: (chezailawati@gmail.com). Pic yang dihantar perlu dalam kualiti yang baik Tidak diambil menerusi hp dan seeloknya diambil menggunakan kamera DSLR. Kamera biasa pun boleh..yang penting pixel pic tu tinggi! :)

3) Siap dalam masa 2 minggu.. Charge penghantaran akan dikenakan untuk tujuan pos atau boleh jumpa untuk self pick-up!

apa lagi?..
yang baru kawin/tunang..meh framekan gambo kawen/tunang...gantung kat bilik tido..shweet gitu!
yang baru dapat baby..meh framekan gambo baby... confirm ramai yang jelez u'olls..
yang nak framekan pic sendiri..pun dialu-alukan..
seyes puas ati..

hubungi saya: 017-2943262 (zailawati)

contoh-contoh pic:

saiz 3x3 (90cmx90cm)

saiz 3x2 (90cmx60cm)

saiz 3x2 (90x60cm)

saiz 2x2 (60cmx60cm)





p/s: ehem ehem... pic ai ngan family still kat printing lagi..dah siap nanti..i publish kat sini yer... tokey business harus la buat gak untuk diri sendiri..hehehehee....

No comments:

Post a Comment

::ChEnta HaTi PapA & MaMa::

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

::JaDiKAn KiSaH kiTa BeRdUA SaTu LaGEndA YaNG uNiK::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers