"Aku Tidak Bijak MenyUsun Kata dan Tidak PanDai BerMaiN baHasa Kerana..Aku BukanLah SeoranG PujanGga, AKu BukAnLah Si Penyair ChinTa daN tidak Juga Si PenyusuN MadAh..Namun..Aku JugA puNya Hati Dan PeraSaaN..PunYa Rasa Dan KeingiNan..Punya iMpian dan KeAzaMan..PunYa NaLUri Dan KemAmPuan..UntUk BerkOngsi Suka Duka Pahit Manis Kehidupan"
~siputlaju2011





Monday 11 June 2012

mini copper okay

hover kan. mama & papa pun takat pakai keta biasa-biasa je. hehe. chinta demand mini copper. eh chinta ke?..ke mamanya yang demand?.haha.. *tolehkirikananbuat-buattaktahu*. actually dah lama gak la survey nak belikan batery-operated remote car untuk chinta ni. survey sana sini harga bukan main lagi.especially yang brand mini copper ke, ferari ke..wah demand mak ko ni chinta.hahaha..

tu la, kalo dah kata rezeki anak tu.dapat gak la gak dia keta ni.survey before g beijing lagi.pastu kunun-kunun nak beli kat sana la.expect harga lebih murah.skali amekaww..sangat la tak logik harganya. nyampah tau. saja je buat tensen. last-last beli kat kedai mainan dekat ngan umah ni je.kebetulan ada sale. hihi. dan last unit plak tu untuk mini copper ni.yang best design ni memang original colour mini copper dan original logo. nampak keta ni tegap dan siap boleh cucuk mp3 atau dengar radio lagi. cari je frekuensi era..okay..memang hover..hahahhaa...

dan lagi rezeki, jimat duit papa ko...opah & atok plak yang belikan...lepas ni sila bodek lagi yer chinta.hahah.. gitew la kekdahnya bileatok ngan opah beli 2 biji terus.amik sowang seketul keta. chinta aku pilih mini copper, untuk qaireen sport car warna pink.. so girlish~ kalo kebetulan smlm takde stok mini copper tu, harus aku amik yang pink colour gak keta untuk chinta..hahahaa...
 

dah dapat sowang satu, tak yah berebut lagi ok.

dan petang semalam sengih sampai ke telinga la main kat area umah tu...

kecik-kecik dah ada mini copper..hover!

2 comments:

  1. cantikkkkkkk...nak jugak. berapa ni che'e.

    ReplyDelete
  2. tu la..dah lama aku aim nak yg jenis ni..slalu tgk kat online seller jual dalam rm 600 ke atas.. ni ada sale kat kedai mainan area umah aku..rm490.. so dia bagi rm 850 untuk dua biji keta..so satu keta jadi rm 425.. last unit pun.. nanti akan restock baru next month.. kalo ko berminat..leh g kedai tu..banyak lagi keta jenis lain range harga rm199-700.. kat toyland..bandar bukit puchong..pastu leh datang singgah umah aku..hihi..

    ReplyDelete

::ChEnta HaTi PapA & MaMa::

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

::JaDiKAn KiSaH kiTa BeRdUA SaTu LaGEndA YaNG uNiK::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers