"Aku Tidak Bijak MenyUsun Kata dan Tidak PanDai BerMaiN baHasa Kerana..Aku BukanLah SeoranG PujanGga, AKu BukAnLah Si Penyair ChinTa daN tidak Juga Si PenyusuN MadAh..Namun..Aku JugA puNya Hati Dan PeraSaaN..PunYa Rasa Dan KeingiNan..Punya iMpian dan KeAzaMan..PunYa NaLUri Dan KemAmPuan..UntUk BerkOngsi Suka Duka Pahit Manis Kehidupan"
~siputlaju2011





Friday 22 June 2012

D is for D.U.R.I.A.N

korang penah tak rasa teringin sangat-sangat satu benda tu..means makanan laaa!..haish..kalo teringin barang tu memang macam-macam la kehendak tu! tiba-tiba teringin nak makan sesuatu yang mengalahkan orang mengidam ni..lepas tu tiba-tiba bile korang balik, ada orang bagi makanan..kira cam surpriseee!!! mesti korang rasa cam....oooooooo-eeeeemmmmmmm-geeeeee.. seronok sampai rasa nak menari sambil jerit.... hoyeaahhhhh.....*panggg sekali baru tau*

hihi..bajet comel la orang nak surprise-surprise ni kan.. hari tu memang aku teringin sangat nak makan cik duri ni..tp bile lalu je tepi jalan tengok orang jual durian rasa cam..ala..nanti beli mesti tak pandai pilih. mesti tak sedap. kalo tak sedap.mesti frust.sentap.tensen.lebam dan semuanya la. *hover je* jadi bile nampak je orang jual durian tepi jalan tu, okeh..hanya untuk menjeling-jeling je laa..cium bau dari jauh! lepas tu tension sendrik. depress kat umah tak dapat makan durian. owh apakah! mengalahkan orang putus cinta plak

alih-alih, bile encik aboy amik je dari keje.aku dah terbau something is rocksss! ahaa..macam ku kenal je bau ini. oh..mr doroyan!..hehe.. rasa nak lari kegumbiraan je masa tu!.. oyeahh..memang happy giler laa..
dan semalam dapat lagi..hahaha.. kembong la lepas tu sebab makan doyon sowang-sowang je..gile! dah leh geng ngn ulat je aku ni..hahaha


arwah opah aku dulu selalu marah cucu-cucu dia yang tak makan durian ni..
ingat lagi dialog arwah
"apa ke tenggin je kamu tak makan doroyan ni hah! ni raje buoh kamu tau tak!

*tenggin- banggang*

lebih kurang camtu la dialognya..tau je la owang perak ni..kulit durian tu kalo boleh dimasak..
aku rasa dengan kulit-kulit tu pun abis kena bedal..
hahahha



satu untuk aku.....dua untuk aku..hahahha

terbaek!

p/s: super loike the buah.. tapi the smell..hoho..dengan kapasiti keluasan rumah..memang merebak dengan jayanya nya la bau cik duri ni....@_@
---------------------------------------------------------------------

No comments:

Post a Comment

::ChEnta HaTi PapA & MaMa::

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

::JaDiKAn KiSaH kiTa BeRdUA SaTu LaGEndA YaNG uNiK::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers