"Aku Tidak Bijak MenyUsun Kata dan Tidak PanDai BerMaiN baHasa Kerana..Aku BukanLah SeoranG PujanGga, AKu BukAnLah Si Penyair ChinTa daN tidak Juga Si PenyusuN MadAh..Namun..Aku JugA puNya Hati Dan PeraSaaN..PunYa Rasa Dan KeingiNan..Punya iMpian dan KeAzaMan..PunYa NaLUri Dan KemAmPuan..UntUk BerkOngsi Suka Duka Pahit Manis Kehidupan"
~siputlaju2011





Thursday 28 June 2012

expo dan ipad

hari ni kena pegi KLCC.. sepatutnya semalam.tapi driver plak mc..cakap excident.ntah betoi ke idak.. pepandai la wei! malas nak cakap! so, kena la tunda ke hari ni. pasaipa nak kena p KLCC?..cam biasa la..arahan dari semasa ke semasa...kena pegi green energy exhibition.. okay fine! pegi je laa.. dah la kena p sendrik..p ngan boss.. tapi agak rushing sebab petang boss ada meeting kat cyberjaya.. dah la dekat sejam cari parking..last-last parking kat port biasa..dalam mandarin oriental yang sah-sah charge parking melampau..leh makan kenny rogers laaa harga parking kat situ!

so complete gak kami tawaf hall exhibition. gile luas! lenguh kaki jalan.dah la pakai wedges. kalo pakai selipar jepun harus la bergumbira selesa..hahaha.. tapi yang best expo kali ni..hahaha..tak penah-penah tau ada expo wat camni! dia ada bagi kad untuk dapatkan 4 cop di 4 lokasi berbeza...dalam hall berbeza..dah la lokasi tempat mengecop tersorok.seb baik aku pandai baca map!..dah macam treasure hunt u'olss..  gigih la pegi dapatkan cop! mana tau ada rezeki dapat ipad! hahahhahaaa...... 
*verangans je laaa*

gigih dapatkan cop di setiap hall!

No comments:

Post a Comment

::ChEnta HaTi PapA & MaMa::

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

::JaDiKAn KiSaH kiTa BeRdUA SaTu LaGEndA YaNG uNiK::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers