"Aku Tidak Bijak MenyUsun Kata dan Tidak PanDai BerMaiN baHasa Kerana..Aku BukanLah SeoranG PujanGga, AKu BukAnLah Si Penyair ChinTa daN tidak Juga Si PenyusuN MadAh..Namun..Aku JugA puNya Hati Dan PeraSaaN..PunYa Rasa Dan KeingiNan..Punya iMpian dan KeAzaMan..PunYa NaLUri Dan KemAmPuan..UntUk BerkOngsi Suka Duka Pahit Manis Kehidupan"
~siputlaju2011





Friday 22 June 2012

bila tinggal berdua

hari ahad lepas papa chinta takde kat umah. nyampah tau!..hehe..
 dari malam sebelumnya dia bergumbira seperti orang bujang.
kuar lepak sampai ke subuh. hoho!
dan sambung kegembiraan beliau pada hari ahad
 pegi mandi-manda di Sunway Lagoon sampai petang dan berkaraoke malamnya.
ok fine! memang menyampah berganda-ganda..
jadi tinggal berdua dengan chinta.
dok umah. layan tv. ingat nak bawak chinta jalan-jalan cuaca plak panas.
jadi rasa malas berganda-ganda.
baik tido diselubungi comforter dalam sepoi-sepoi air cond!
 di tambah plak bile tutup langsir bilik tu,  terus jadi gelap..
wiheiii..memang nikmat tido! 

dah petang ahad tu, mula bosan. chinta pandang aku..
aku pandang dia.
paksa dia tengok tv dengan aku.
sambil dia paksa aku main dengan dia.
paksa main jongkang-jongkit dia laa...
paksa naik dua orang! hoho
*bajet ringan laaa dok skali ngan dia atas tu*

jadi..mula la aktiviti amik gambar dia..hahaa..

pokok kelapak sudah senget sebelah!



hip hip horeyyy....


sekarang ni memang hazab la nak amik gambar chinta.
bukan boleh dok diam.
goyang sana sini. memang amik pic..
buruk..delete..amik lagi...goyang gak..delete..
*amik ngan hp je*

pastu dah banyak kali sangat aku suwuh dia posing..

penat agaknya dengar aku cakap "chinta..enyum..enyum..."


last-last dia bagi pose camni!




v



v



v


v

v


korek bijih.... pastu lap kat mama T___________T


*lepas tu main korek-korek idung mama plak...tensi tau....*



tapi ada satu pic muka mintak cium..alahai..linduuuuu laaa.
*pelukketat-ketat*

chinta dan papa bear


No comments:

Post a Comment

::ChEnta HaTi PapA & MaMa::

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

::JaDiKAn KiSaH kiTa BeRdUA SaTu LaGEndA YaNG uNiK::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers