"Aku Tidak Bijak MenyUsun Kata dan Tidak PanDai BerMaiN baHasa Kerana..Aku BukanLah SeoranG PujanGga, AKu BukAnLah Si Penyair ChinTa daN tidak Juga Si PenyusuN MadAh..Namun..Aku JugA puNya Hati Dan PeraSaaN..PunYa Rasa Dan KeingiNan..Punya iMpian dan KeAzaMan..PunYa NaLUri Dan KemAmPuan..UntUk BerkOngsi Suka Duka Pahit Manis Kehidupan"
~siputlaju2011





Thursday 28 June 2012

fokus bukan main

sekarang ni antara benda wajib buat kat rumah ialah sorok remote astro.hahaha.. kalo tak sorok, bile budak chinta ni jumpa..sah-sah la aku kena tengok cheta kartun je. kat umah tu sengaja aku tak subscribe baby tv kalo tak, tu je laa channel yang akan dibuka yer..buat bazir amik channel banyak-banyak.. 

tapi kat umah wan.. memang saja aku mintak encik aboy masukkan baby tv..so memang kat sana sakan la dia mengadap baby tv dan secara mutlaknya, tv itu dia yang punya...orang lain jangan harap okay nak tengok hbo ker..nak tengok citra ke..nak tengok axn ke....tengok je la makhluk comel-comel berjoget-joget dalam baby tv tu...

dan dua hari aku cuti emergency..memang tu je laa aku tengok..dari sampai je kat umah wan chinta..sampai la petang nak balik...baby tv..baby tv...dan lagi..dan baby tv lagi..sampai dia dah tido dalam buai pun aku biar je baby tv tu...hahahaa..

tak layan ok mama amik pic dia...

bagi biskut pun pegang camtu jer....

ok..baby tv je pujaan hati..mama tolak tepi..

tu la makhluk shomellll dalam bby tv tu...

No comments:

Post a Comment

::ChEnta HaTi PapA & MaMa::

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

::JaDiKAn KiSaH kiTa BeRdUA SaTu LaGEndA YaNG uNiK::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers