"Aku Tidak Bijak MenyUsun Kata dan Tidak PanDai BerMaiN baHasa Kerana..Aku BukanLah SeoranG PujanGga, AKu BukAnLah Si Penyair ChinTa daN tidak Juga Si PenyusuN MadAh..Namun..Aku JugA puNya Hati Dan PeraSaaN..PunYa Rasa Dan KeingiNan..Punya iMpian dan KeAzaMan..PunYa NaLUri Dan KemAmPuan..UntUk BerkOngsi Suka Duka Pahit Manis Kehidupan"
~siputlaju2011





Thursday 12 January 2012

waktu malaysia

cute bard
 bila free-free kat opis *free kaa* , suka gak aku blog hoping/blog walking.. atau apa saja istilahnye. senang cheta buang-masa depan pc baca blog owang lain.suka baca macam-macam gaya penulisan owang dalam belog ni. ada yang simple, ada yang berjela cam baca buku-buku ilmuwan tu, ada yang giler-giler. bagi aku macam mana cara kita menulis menaip kat blog kita tak kisah. yang penting ikhlas. cam aku, aku suka benda yang spontan je bile menaip ni, tak terlalu seyes dan tak terlalu merapu. hihi.. tapi selalunya aku cam merapu ntah hape-hape je dalam blog ni. tak pe la, ada aku kisah? bukannye nak score sape bagus tulis dapat A ke.

baca blog owang ni memang leh leka, rasa cam tak cukup berjam-jam la ko ngadap pc tu. tambah lebar la tak b****t ko tu. lepas tu salahkan keje, apasal aku pilih keje yang kena duduk jerr. T____________T tapi tu je skill yang aku leh buat. nak jadi doktor gigi kang ada yang ilang gigi plak. kalo jadi bomba, mau umah dah rentung aku baru sampai. apa aku melalut ni~

tema blog pun macam-macam. aku punya consider rojak.apa aku rasa nak tulis type, aku belasah je. yang penting tak menyakitkan hati mana-mana pihak. pic pun kalo ada baru aku masukkan, kalo malas.. haremmmm la nak ada.apakan daya, aku pemalas. owang berbelog, aku pun nak berbelog.camne?



who did it?..me lorrr... :)


tapi apa aku nak cakap kat sini, sebenarnye, baru aku perasan selama aku berbelog, aku tak guna waktu malaysia.no wonder la time blog aku posted yang pelik-pelik. hahahhaa... so, dah tukar ke waktu malaysia.

No comments:

Post a Comment

::ChEnta HaTi PapA & MaMa::

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

::JaDiKAn KiSaH kiTa BeRdUA SaTu LaGEndA YaNG uNiK::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers