"Aku Tidak Bijak MenyUsun Kata dan Tidak PanDai BerMaiN baHasa Kerana..Aku BukanLah SeoranG PujanGga, AKu BukAnLah Si Penyair ChinTa daN tidak Juga Si PenyusuN MadAh..Namun..Aku JugA puNya Hati Dan PeraSaaN..PunYa Rasa Dan KeingiNan..Punya iMpian dan KeAzaMan..PunYa NaLUri Dan KemAmPuan..UntUk BerkOngsi Suka Duka Pahit Manis Kehidupan"
~siputlaju2011





Wednesday 11 January 2012

Roti peanut butter di waktu hujan

Sejukkkk..syiok tido malam ni. Alhamdulilah, dapat 'aircond' semulajadi. Dah lama tak ujan malam-malam. Dan tibe-tibe rasa nerbes plak first tyme hujan since pindah masuk umah baru. So, sambil bermalas-malas, mari kita menikmati roti bersama peanut butter.
*makan sambil tersandar di kerusi ala-ala mak datin*
Tak dapat nak snap pic, alasan biasa aku - malas... Huwagh huwaghh...

Alamak... Ujan memang best.. Tapi yang tak best, astrok menjadi teruk. Rugi tak dapat menikmati roti peanut butter ai ni sambil tersandar malas di kerusi l-shape ai ni sambil menonton astrok.. So apa lagi, tak reti-reti ke.. Papa..jom tidoooo... *jangan pikir bukan-bukan okay...

Tapi... Encik aboy sibuk ngadap autocad buat drawing.... T_______________T
Langsung tak peduli ajakan ai tadi.. So bye-bye darling.. Ai tido duluuuuuu la yer...
*sambil melambai-lambai tangan cam paknil*

Ek..sila gosok gigi dulu sebelum tido..........

No comments:

Post a Comment

::ChEnta HaTi PapA & MaMa::

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

::JaDiKAn KiSaH kiTa BeRdUA SaTu LaGEndA YaNG uNiK::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers