"Aku Tidak Bijak MenyUsun Kata dan Tidak PanDai BerMaiN baHasa Kerana..Aku BukanLah SeoranG PujanGga, AKu BukAnLah Si Penyair ChinTa daN tidak Juga Si PenyusuN MadAh..Namun..Aku JugA puNya Hati Dan PeraSaaN..PunYa Rasa Dan KeingiNan..Punya iMpian dan KeAzaMan..PunYa NaLUri Dan KemAmPuan..UntUk BerkOngsi Suka Duka Pahit Manis Kehidupan"
~siputlaju2011





Monday 16 January 2012

Oh Anak

aritu entri aku makan roti.ni plak chinta plak nak intefrem pasai roti dia. lepas ni aku ingat leh bukak kedai roti laaaa....huwagh huwagh huwaghhh.. menu utama kat umah wajib ada stok roti. tak kira la roti murah - yang gardenia biasa ke, roti mahai - yang butterscotch je, atau roti kecik-kecik yang 60sen satu tu. kat umah aku tu semua nya hantu roti, tapi apasal aku sowang je naik gebu cam roti. misteri tol.. chinta memang suka makan roti. mengalahkan suka makan nasi. agaknye perasan omputeh gak kot anak aku ni. hahahhaa...

kalo makan mesti nak sebuku roti..tak main la bagi dia sekeping-sekeping
gaya nak hover.. mengalahkan mama nye T___T

masalahnye makan segeget, pastu tinggal.perangai sape ko ikut ni dik.. T____T

sampai penyek roti tu..sah-sah kena duduk... T____T
haishhh...ni semua perangai nauzubillah hi minal syaitooooooonnnnn.. membazir-bazir ni...makan kejap pastu ilang mesti nak tau apa dia buat sampai tinggal roti ni...T____T nangis mama ko ni hah..





v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


































bawah lagiiiiiii la












































macam la pandai nak main tab tu.... haishhh......




** sila abaikan latar belakang tangan itewww....**



**fengsan nak mengemas barang yang chinta kemasssssss**


No comments:

Post a Comment

::ChEnta HaTi PapA & MaMa::

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

::JaDiKAn KiSaH kiTa BeRdUA SaTu LaGEndA YaNG uNiK::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers