"Aku Tidak Bijak MenyUsun Kata dan Tidak PanDai BerMaiN baHasa Kerana..Aku BukanLah SeoranG PujanGga, AKu BukAnLah Si Penyair ChinTa daN tidak Juga Si PenyusuN MadAh..Namun..Aku JugA puNya Hati Dan PeraSaaN..PunYa Rasa Dan KeingiNan..Punya iMpian dan KeAzaMan..PunYa NaLUri Dan KemAmPuan..UntUk BerkOngsi Suka Duka Pahit Manis Kehidupan"
~siputlaju2011





Monday 16 January 2012

main train kul 1 pagi

ingat u'olls je ke yang stay up malam minggu??..anak dara ai pun dah pandai okayyy.. tak 'in' la kalo stay up kedai mamak skang ni..lebih 'in' kalo ko stay up main train.. hahahaha.. ni la keje chinta. aku yang naik layu nak tunggu kul bape dia nak tido.lepas main train, amik book, lepas tu amik toy lain. aku yang kuyu, atau aku yang perlu makan jamu mak dara ni..hahahahhahahaha

mata dia dah ngantok..tapi tahan tahan..memang menurun perangai papa dia la ni. jenis leh berjaga. aku? jangan harap laa....zaman berjaga malam sudah berlalu okay..kalo jaga anak malam-malam pun keje papanye.. hehehhee...

aku dah terbaring kat sofa dah masa ni... @___@



*katil memanggil-manggil*

No comments:

Post a Comment

::ChEnta HaTi PapA & MaMa::

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

::JaDiKAn KiSaH kiTa BeRdUA SaTu LaGEndA YaNG uNiK::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers