"Aku Tidak Bijak MenyUsun Kata dan Tidak PanDai BerMaiN baHasa Kerana..Aku BukanLah SeoranG PujanGga, AKu BukAnLah Si Penyair ChinTa daN tidak Juga Si PenyusuN MadAh..Namun..Aku JugA puNya Hati Dan PeraSaaN..PunYa Rasa Dan KeingiNan..Punya iMpian dan KeAzaMan..PunYa NaLUri Dan KemAmPuan..UntUk BerkOngsi Suka Duka Pahit Manis Kehidupan"
~siputlaju2011





Friday 6 January 2012

chinta datang opis baru

semalam gah sedap duduk-duduk atas tikar sejadah lepas solat, sekali ada owang ketuk pintu. suspen plak, pandang pintu takde sape.sekali tengok betoi-betoi rupanya si kenit ni yang ketuk pintu. patut la tak nampak.heheh.. chinta muka senyum sampai ke gusi nampak mama. masuk je bilik aku, amekkawww terus cam puting beliung kemas sana sini. haishh.. T________T

tapi feeling-feeling best bile tengok anak depan mata. apa lagi, bawak tawaf la satu opis. hehe. seb baik la papanya bawak mai opis dah kul 4. tak la lama dia mengemas kat opis. 

   
tangan tak dok diam abis , nak dok atas meja

dah besar anak mama nie.


**ala tomey-tomey**

No comments:

Post a Comment

::ChEnta HaTi PapA & MaMa::

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

::JaDiKAn KiSaH kiTa BeRdUA SaTu LaGEndA YaNG uNiK::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers