"Aku Tidak Bijak MenyUsun Kata dan Tidak PanDai BerMaiN baHasa Kerana..Aku BukanLah SeoranG PujanGga, AKu BukAnLah Si Penyair ChinTa daN tidak Juga Si PenyusuN MadAh..Namun..Aku JugA puNya Hati Dan PeraSaaN..PunYa Rasa Dan KeingiNan..Punya iMpian dan KeAzaMan..PunYa NaLUri Dan KemAmPuan..UntUk BerkOngsi Suka Duka Pahit Manis Kehidupan"
~siputlaju2011





Wednesday 11 January 2012

blog berwajah BARU

aper?..ingat ko je ke leh pakai cam-cam fashion baju. blog pun nak tukar selera gak la. dah jemu aku ngadap kaler oren cam limau taun baru cina je. hehe. so ubah-ubah 
*sambil teriak gulingkan wajah blog lama, reformasi..reformasi** 


so ada masa terlapang sikit di opis sambil-sambil wat filing sikit - almaklum la taun baru semua nak kena buka file baru.. so baru la multi-tasking. sambil berbelog sambil wat keje 
*alasan untuk tidak rasa bersalah bukak blog time ofis

so..jeng jeng terima laaa..penampilan baru blog mama chinta. ala tomey-tomey gitu.


**sambil wat muka shomellll dan berlalu pergi**

No comments:

Post a Comment

::ChEnta HaTi PapA & MaMa::

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

::JaDiKAn KiSaH kiTa BeRdUA SaTu LaGEndA YaNG uNiK::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers