"Aku Tidak Bijak MenyUsun Kata dan Tidak PanDai BerMaiN baHasa Kerana..Aku BukanLah SeoranG PujanGga, AKu BukAnLah Si Penyair ChinTa daN tidak Juga Si PenyusuN MadAh..Namun..Aku JugA puNya Hati Dan PeraSaaN..PunYa Rasa Dan KeingiNan..Punya iMpian dan KeAzaMan..PunYa NaLUri Dan KemAmPuan..UntUk BerkOngsi Suka Duka Pahit Manis Kehidupan"
~siputlaju2011





Thursday 5 January 2012

hari first keje di taun baru

dah masuk taun baru. baru sempat nak buat entri pasal taun baru. best sangat taun ni sebab dah pindah umah baru. so bermula la kehidupan baru ngan encik aboy n chinta. pagi-pagi anak beranak masuk satu keta, anto aku p keje then baru encik aboy anta chinta. amik moto dan dia plak g keje. hehe. pakej awal pagi anak beranak.

arini kuar umah lambat..so esok ingat tepat kul 7 dah kena kuar umah. hehe. cam first day nak masuk school plak. hehe. best plak, baru la rasa packing-packing barang anak untuk anta umah bs. pagi-pagi leh siap ngan lampu terpasang sebab leh siap kat bilik lain. dulu, kena siap dalam gelap sebab nanti si kecik yang sensitip cahaya tu confirm bangun.

pagi-pagi leh golek-golek lebih dulu kat sofa sebelum mandi, sebab baju dah siap gosok dan gantung untuk sepanjang ari bekerja, dan lagi best pagi-pagi ada owang anta g keje. yihiiiiiiieeepiiiii... part paling best, sebab semua bangun awal, aku dapat kemas katil,kemas umah dulu sebelum g keje #rajen tol bini en aboy# lantak la nak puji diri sendiri.hehehe

so, mood gah happy, cuma tak syiok otw jalan ke opis takde la kedai makcik nak jual nasi lemak ke, nasi kerabu ke. dulu leh gak singgah-menyinggah nak beli bekfes. hehe


mood: happy

No comments:

Post a Comment

::ChEnta HaTi PapA & MaMa::

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

::JaDiKAn KiSaH kiTa BeRdUA SaTu LaGEndA YaNG uNiK::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers