"Aku Tidak Bijak MenyUsun Kata dan Tidak PanDai BerMaiN baHasa Kerana..Aku BukanLah SeoranG PujanGga, AKu BukAnLah Si Penyair ChinTa daN tidak Juga Si PenyusuN MadAh..Namun..Aku JugA puNya Hati Dan PeraSaaN..PunYa Rasa Dan KeingiNan..Punya iMpian dan KeAzaMan..PunYa NaLUri Dan KemAmPuan..UntUk BerkOngsi Suka Duka Pahit Manis Kehidupan"
~siputlaju2011





Monday 16 January 2012

cute cam cupcakes

Hari sabtu, lepas dah buat kerahan tenaga mengemas rumah..hehe, so untuk reward diri masing-masing.. dan mengisi peyot yang dah berdangduttt.. jom jom jom g summit, usj. Ikutkan bile plan nak g mana ni, soalan pertama kuar dari mulut encik aboy... "nak makan apa".. soalan ni memang akan berkaitan la dengan destinasi perjalanan ni... so, kalo tanya aku... memang ikut tekak aku la yerr... hehe.. apa lagi.. jom johnny's.. lama tak layan steamboat.. 

*tangan di dada mata ke atas..*

aku memang suka makan steambot ni.masa preggy dulu memang kerap laaa aku memaksa ajak encik aboy makan..selain makan vietanmese mee kat secret- recipe.. wah wah.. cheta pasal makanan ni memang leh buat air liur terjejejejejejejeesssssss...

so, sampai summit, dah makan - perkara pertama kena buat dulu. hehehee, bile dah kenyang baru la cenang ati. so baru la leh jalan naik tangga 14 kali pun 
* guna eskalator**..

so, encik aboy nak cari cd games xbox..ok jom pegi kedai cd.. belek-belek takde cd yang berkenan. jadi tak beli apa.. pastu aku g watson's nak cari conditioner - rambut dah mula keras-keras tak sedap di belai lagi. *muntah ijau* 

lepas tu.. bawak chinta pegi popular.sebab aku nak beli dia book baru. jom jom,

so terkenan ngan book ni..sebab cute cam cupcakes..ala tomey-tomey.

"kenapa ko cute sangat hahhhhhhh "



*rasa nak lempang-lempang book ni sebab cute sangat"

T___________________T

No comments:

Post a Comment

::ChEnta HaTi PapA & MaMa::

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

::JaDiKAn KiSaH kiTa BeRdUA SaTu LaGEndA YaNG uNiK::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers