"Aku Tidak Bijak MenyUsun Kata dan Tidak PanDai BerMaiN baHasa Kerana..Aku BukanLah SeoranG PujanGga, AKu BukAnLah Si Penyair ChinTa daN tidak Juga Si PenyusuN MadAh..Namun..Aku JugA puNya Hati Dan PeraSaaN..PunYa Rasa Dan KeingiNan..Punya iMpian dan KeAzaMan..PunYa NaLUri Dan KemAmPuan..UntUk BerkOngsi Suka Duka Pahit Manis Kehidupan"
~siputlaju2011





Tuesday 17 January 2012

cousinku kawen

Kalo ikutkan dah dekat setaun cousin aku kawen. Ni bukan nak cheta sangat pasal entri dia kawen, tapi sebab aku saja nak hupload pic chinta masa dia tecik-tecik dulu *ek..skang cam la anak aku tu dah besar sgt.. masa tu tak silap aku dia baru 6 bulan lebih kot.tak pasti la.malas aku nak mengira kalendar. just best tengok sebab masa tu lain sangat mukanya. 


rambut pun masa ni segan-segan je nak tumbuh

My cousin ni keje ngan kakak ipar dia. Diorang bukak butik andaman. Memang kelassss ko mariaaaa.. santek-santek okay pelaminnya, bajunya. Cuma ko siapkan je la bape budget ko kalo berminat. Kalo budget ko tinggi, leh la ko demand pelamin ala-ala retiss.. kalo budget cipot, cipot la pelamin ko dapat. Promosi tak berbayar ni. hehehe... 

ni masa  bersanding kat umah mak teh aku..

ni masa bersanding di rumah perantin lelaki


*cuba tengok apa yang sama antara dua-dua pic.*

*sambil wat muka seposen*


*adeh..ooo peyottttku...... T_____T*

chinta nak nangis ke apa ni?



No comments:

Post a Comment

::ChEnta HaTi PapA & MaMa::

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

::JaDiKAn KiSaH kiTa BeRdUA SaTu LaGEndA YaNG uNiK::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers