"Aku Tidak Bijak MenyUsun Kata dan Tidak PanDai BerMaiN baHasa Kerana..Aku BukanLah SeoranG PujanGga, AKu BukAnLah Si Penyair ChinTa daN tidak Juga Si PenyusuN MadAh..Namun..Aku JugA puNya Hati Dan PeraSaaN..PunYa Rasa Dan KeingiNan..Punya iMpian dan KeAzaMan..PunYa NaLUri Dan KemAmPuan..UntUk BerkOngsi Suka Duka Pahit Manis Kehidupan"
~siputlaju2011





Tuesday 10 April 2012

chinta ngan apple?

weekend dah berlalu. kejap je kan. cuti dua hari.biasa la.bila kita sibuk je masa pun rasa cam cepat je berlalu. tapi masa sama je 24 sehari.hehe..buat macam-macam pun masa berjalan macam tu gak.. tak buat apa pun masa camtu gak..hehee...

last weekend, p zoo..hari sabtu. lalala.. tak planning pun. tapi success! owh..bercanggah tul ngan konsep motivasi when u fail to plan, u're actually planning to fail..lalalaa... *poyo*
tapi tu kalo bab keje la.kalo bab-bab jalan, shopping dan segeng dengannya.ko tak plan pun pasti success punya..so dipendekkan cheta, last saturday bawak la chinta jalan-jalan zoo.. eh.. tapi entry ni takmo cheta pasal pegi zoo..sebab pic smua dalam kamera lagi.tak syiok la cheta takde pic ngan info kan kan kannn..

so cheta pasal hari ahad laa.. ahad tak buat apa.dok umah full stop...


hihihi..


hiihiii..

entry ntah hape-hape..

memang dok umah..tapi mengadap keje-keje opis plak. aku dah siap smua keje-keje umah, basuh baju, sidai baju, pakai baju..erkk..harus la pakai baju kan..hahaha.. masak..mengemas..tidokan anak..
apa lagi..terus kuarkan laptop..ayomattt get sett gooo.....dusyum dusyum.

mengadap keje.. huh..memang best... sampai kematu bontot aku duduk depan laptop..

tapi alih-alih bangun je si kecik..dia lagi hover dari aku..

tak caya??..





tak caya??












sila percaya...














yeah...laptop harus lagi dasat dari mama dia..nak jenama buah-buahan jerr...okay fine...hambekkkk...pakai... T__T




buat-buat bz...papanya pun layan je... 


"mama..chinta pun banyak work nak buat ni"...





grrrr...grrrr...grrrr...seb baik ada bawak laptop balik dari opis....

No comments:

Post a Comment

::ChEnta HaTi PapA & MaMa::

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

::JaDiKAn KiSaH kiTa BeRdUA SaTu LaGEndA YaNG uNiK::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers