"Aku Tidak Bijak MenyUsun Kata dan Tidak PanDai BerMaiN baHasa Kerana..Aku BukanLah SeoranG PujanGga, AKu BukAnLah Si Penyair ChinTa daN tidak Juga Si PenyusuN MadAh..Namun..Aku JugA puNya Hati Dan PeraSaaN..PunYa Rasa Dan KeingiNan..Punya iMpian dan KeAzaMan..PunYa NaLUri Dan KemAmPuan..UntUk BerkOngsi Suka Duka Pahit Manis Kehidupan"
~siputlaju2011





Tuesday 10 April 2012

hasil seni

dua hari ni aku kursus.. tapi in-house training je.memang pilihan di hati pun pegi kursus-kursus dalam upm sudah. nak pegi jauh-jauh leceh nak pikir anak semua. plus, kursus camni, lunch hour leh balik opis utk tengok keje atau cari keje - update blog..hahahhaa... 

so semalam encik aboy ada nak kena hantar keje kat area serdang tu. kalo dah hantar keje campur hujan plak semalam..tu semua punca-punca dan alasan la nak makan kat luar je.senang. makan.kenyang.balik..hati pun senang. *sambil lompat-lompat bintang*

cam biasa la.soklan laki bini.soklan feveret dari dulu kini dan selamanya.dari bercinta, dah kawen ada anak.. soklan.."nak makan kat mana ni".. kang aku jawab "makan kat mulut kang.." ada yang muncung itik protes 3 hari 3 malam kang..kuang kuang kuang..hehe..penat tau nak jawab soklan camtu.bukan ada pilihan jawapan. hehe.. so biasa la,makan la kat area putra walk kat sri kembangan tu. senang lepas tu masuk ldp terus nak lik umah..

semalam hujan..memang perot lapar *owh apakah..bukan kursus makan mewah ke??..* smlm aku skipped lunch..sebab pagi tu makan mee goreng, dan rasa kenyang.sebenarnya nak balik opis.. ada keje yang perlu aku submit ke kpt. time lunch hour je la sebab nak mengadap benda tu. tambah kursus 2 hari nie. 

eh eh.. berbalik pada cheta petang semalam.dah jauh sangat menyimpang nie. 

abis kursus, capai kuih koci.hahaha.. dan masuk keta. kenapa perlu capai kuih koci?..

hahah..utk anak yang suka makan dan mengharapkan sesuatu dari mamanya yang comel ni.. hehe.. masuk keta anak kesayangan dah nganga mulut mintak makan. seb baik skill amik kuih koci tu berkesan kan.hehe.. 
bagi makan kuih koci.dah abis.jemu. tak tau nak buat apa.
tu la chinta.capai handbag mama.cari pen. amik fail mama.conteng-conteng
duduk cam owang besar kat seat belakang. *hover okay*

dah tu..
rasa best..terus sambung conteng kat kaki plak.
owh..camtu la kekdahnyer..aku sabar je lerr..hehe..
di larang kang.terbantut proses tumbesaran dan pembelajaran si anak.

dan hasilnya....


sungguh berbakat anak mama ni.. T__T

    
tu sempat selamatkan pen tu..kalo tak penuh satu kaki... T__T




dan semalam..tengok chinta cekci laaa...auwww..kenapa cekci..sebab baju dan sendat la mama..
kenapa sendat...chinta dah besar la mama...ni mama bagi chinta pakai baju 9 mons.. hahhahaha..

dah cam swimming suit aku tengok..
oooo..okay..last pakai..lepas ni masuk kotak yer encik baju..hehe






muka happy..

bila kenyang hati cenanggg


No comments:

Post a Comment

::ChEnta HaTi PapA & MaMa::

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

::JaDiKAn KiSaH kiTa BeRdUA SaTu LaGEndA YaNG uNiK::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers