"Aku Tidak Bijak MenyUsun Kata dan Tidak PanDai BerMaiN baHasa Kerana..Aku BukanLah SeoranG PujanGga, AKu BukAnLah Si Penyair ChinTa daN tidak Juga Si PenyusuN MadAh..Namun..Aku JugA puNya Hati Dan PeraSaaN..PunYa Rasa Dan KeingiNan..Punya iMpian dan KeAzaMan..PunYa NaLUri Dan KemAmPuan..UntUk BerkOngsi Suka Duka Pahit Manis Kehidupan"
~siputlaju2011





Sunday 1 April 2012

face painting and sand artn

erm.. face painting ni selalu familiar kat oversea. biasa bile ada besday party atau event-event kat skola ke..apa ker..memang cam fofularr la kat sana.budak-budak wat face painting watak lanun laa.. spongebob laa.. pic butter fly ke..atau apa-apa..

so, this is my new obsession plus future business indeed..kalo ada yang berminat nak buat face painting untuk besday ker @ private party..atau event-event yang leh panggil ai untuk buat face painting.. do call me.. 

oh yer..sand art.. selalu kan tengok budak-budak buat sand art.. ala pic yang cungkil-cungkil dulu sikit-sikit sticker nya.. pastu amik coloured sand untuk lekatkan kat situ..rata-rata guna sudu yang ada.. yang itu la kita panggil sand art..hehe..selalu kan boleh nampak kat shopping mall ada jual-jual kan..

so..rasa-rasa nak buat besday party anak...nak buat kelainan untuk tambah aktiviti... leh la halow-haloww ahkak ni yer.. sand art ni memang budak-budak suka punyerr.... 

owh.. kalo mau clown pun boleh..bisa di atur... yang itu ahkak leh uruskan... hehehee...


don't worry.. face painting ni bukan la pakai buncho water colour ke apaa.. rosak muka dikkk oiii.. hehhe.. this special palet memang beli di oversea.. water-based... so boleh dicuci dengan air yer.. hehee.. 




apa lagi..rancang kelainan pada besday party anak-anak anda.... just panggil akak untuk buat face painting atau nak buat sand art..hehehe.....




eh..walaupun hari ni 1 april.. ni bukan april fool okayy..hehehee





No comments:

Post a Comment

::ChEnta HaTi PapA & MaMa::

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

::JaDiKAn KiSaH kiTa BeRdUA SaTu LaGEndA YaNG uNiK::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers