"Aku Tidak Bijak MenyUsun Kata dan Tidak PanDai BerMaiN baHasa Kerana..Aku BukanLah SeoranG PujanGga, AKu BukAnLah Si Penyair ChinTa daN tidak Juga Si PenyusuN MadAh..Namun..Aku JugA puNya Hati Dan PeraSaaN..PunYa Rasa Dan KeingiNan..Punya iMpian dan KeAzaMan..PunYa NaLUri Dan KemAmPuan..UntUk BerkOngsi Suka Duka Pahit Manis Kehidupan"
~siputlaju2011





Friday 13 April 2012

my red kekudaaa @ klinik suraya

ohoo.. semalam mc. bukan mc majlis.mc sbb tak sihat.owh..pagi-pagi bangun keje seperti biasa.. tp sakit kepala berdusyum-dusyum.. tak leh nak buat apa.baring jap kat sofa pun sama je.last-last kena cakap gak kat encik aboy "oh kekandaku..adinda sakit kepala..." okay tipu..hahaha.. takde makna  kekanda dinda.. cakap je aku tak larat.. cam nak mc.. ok.. tido semula.. kenapa kena cakap dulu ngan encik aboy.. sebab.. nanti sape nak bawak ko pegi klinik kan..hehehehe... seyes, memang aku tak larat.before this penah aku mc..aku anta encik aboy ngan chinta transit dulu.then aku drive pegi klinik.owh..apakah..orang sakit membawa kereta ke klinik sendrik?.. since ada satu keta... - sharing is caring..hahaha.. so kena la tanya dia..bole tak bawak aku pegi klinik pagi-pagi nanti. kalo susah..or else dia memang banyak keje pagi tak leh anta aku g klinik.. memang aku kena amik EL je laaa...

wah..panjang lebar intro.. cam hape jer...

so, smlm pegi je la carik panel klinik upm area-area puchong. memang selalu aku akan pegi klinik panel yang biasa je..which are either KPMC puchong atau Pusat rawatan mesra... tapi malas nak g jauh-jauh..padahal berlambak klinik panel upm kan.. so buat apa susahkan diri..hihi.. pegi la satu klinik panel - klinik suraya kat area carefour..dekat-dekat umah aku tu..

biasa la..first time pegi..harus la register since nama takde dalam system..takpe lepas ni memang rajin la aku terjah klinik ni plak..hahhaa..sebab apa.... 


sebab apa..










sebab....ada kekudaaaa kat klinik dia..hahahhaa






muka boring tunggu giliran..

merasakan diri adalah pelumba kereta FI

owhh kudaku..jeng jeng jenggg..kudaku lari gagah berani..









ada kekuda kat klinik.. gegajah.... gegiraffe pun ada.. cam biasa la..leh agak chinta camne kan.. harus la tamak kenit ni..lepas satu ...satu ...satu....dia naik..pastu kekuda... gegajah..aku yang tak larat nak jerit..takut dia jatuh..bawah tu simen okay....hehehe..


tunggu turn kejap je..tak ramai orang..

kat sini macam-macam perkhidmatan ada..kalo nak datang utk pregnancy check-up pun boleh..ada scan..pap smear..imunisasi anak..medical check-up..etc etc etc...


plus..doktor pun baik je..lembut..

cuma tak pasti nama doktor..

takpe..lama-lama nanti kenal la doktor ni..

smlm aku bawak chinta check doktor sekali..since dia dah seminggu selsema.. aku pun jenis tak suka nak ajar anak makan ubat sangat.. saja je smlm jumpa doktor amik gak la ubat utk dia.. tapi just bagi dia makan ubat selsema jer... ubat demam aku cakap tak yah..wahh.. eksyen..hehehe...


owh okay..dah dapat call encik aboy....."ayang..dah sampai"


okay lalinggg....balikk..


*sambil lambai-lambat tangan tak tentu arah*

No comments:

Post a Comment

::ChEnta HaTi PapA & MaMa::

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

::JaDiKAn KiSaH kiTa BeRdUA SaTu LaGEndA YaNG uNiK::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers