"Aku Tidak Bijak MenyUsun Kata dan Tidak PanDai BerMaiN baHasa Kerana..Aku BukanLah SeoranG PujanGga, AKu BukAnLah Si Penyair ChinTa daN tidak Juga Si PenyusuN MadAh..Namun..Aku JugA puNya Hati Dan PeraSaaN..PunYa Rasa Dan KeingiNan..Punya iMpian dan KeAzaMan..PunYa NaLUri Dan KemAmPuan..UntUk BerkOngsi Suka Duka Pahit Manis Kehidupan"
~siputlaju2011





Tuesday 17 April 2012

serupa tapi tak sama

gambar ni dah lama aku save kat pc.. tak sempat je nak hupload kat belog.saja ngengader nak memperasankan diri.lalalala..


cuba tengok pic chinta yang ni..

#pic pertama




#kasik close-up sikit

 tengok tang muka  yer..hehehe


#pic tiga




kenapa?kenape?kenapa???.. heheh..apa yang sama tapi tak serupa nya....

bile kowang tengok pic yang seterusnya plak k..

hehehhee







hahahhaa..

sama tak??
sama tak??

hahahhahaha......

matiklah...mau ada yang lempang aku laju-laju ni...hehehe...




*sambil nyorok belakang kerusi*





pic yang terakhir tu... anak angelina jolie ngan brat pit..

hahhahaha..


mode:veragannnnssss..

No comments:

Post a Comment

::ChEnta HaTi PapA & MaMa::

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

::JaDiKAn KiSaH kiTa BeRdUA SaTu LaGEndA YaNG uNiK::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers