"Aku Tidak Bijak MenyUsun Kata dan Tidak PanDai BerMaiN baHasa Kerana..Aku BukanLah SeoranG PujanGga, AKu BukAnLah Si Penyair ChinTa daN tidak Juga Si PenyusuN MadAh..Namun..Aku JugA puNya Hati Dan PeraSaaN..PunYa Rasa Dan KeingiNan..Punya iMpian dan KeAzaMan..PunYa NaLUri Dan KemAmPuan..UntUk BerkOngsi Suka Duka Pahit Manis Kehidupan"
~siputlaju2011





Wednesday 18 April 2012

keje sampai malam

semalam adalah sangat penat. baju g opis aku pakai dari la kul 6.30 pagi sampai la kul 11.45 mlm. ayoo.. naik kepam rasa badan. huhuh..bukan nya saja-saja takmo balik umah ke apa. tapi semalam memang papa chinta bz nak kena jumpa owang pasal keje.. dua orang plak tu. satu kat serdang ni je..satu lagi set jumpa kat kelana jaya. nasib baik.kalo dia nak jumpa kat umah dia yg nak renovate tu..jenuh la kat selayang sana tu. berpinar mata rasa nak sampai kot.hehehehe

balik keje semalam, janji ngan owang tu kul 6.30 ptg. so bawak la chinta main kat taman tepi tasik sri serdang tu dulu. sementara papanya makan laksa kat situ. lepas selesai jumpa orang tu.. fikir-fikir nak balik umah ke nak balik umah wan chinta kat sunway?... sebab memikirkan nanti nak jumpa owang kedua tu kul 8.30 mlm. kalo tak kerana gigih nak collect payment kat dua-dua ni mesti tangguhkan dulu. hihi....plak nak jumpa kat kelana jaya. off course la ldp tu jem time-time tu.dah boleh bayangkan pun..fuhhhh... tak sanggup mak jemah nak tempuh jem...

so decide balik umah wan chinta je.sampai pun dah kul 7 camtu.. so mandikan dia terus.. sambil aku layan cinta buat emelda..kul 8 baru gerak pegi kelana jaya. pelik..jalan tak jem langsung. aku wat teori, maybe semua owang balik awal kot. sebab ujan. semua pikir, kalo lambat nanti jem. tapi papa chinta cakap.. atau owang masih tak balik keje. tunggu lepas ujan..hahaha.. tak kisah la.janji perjalanan kami lancar

tunggu jap around 15 min.then, minum dulu ngan contractor tu... sementara tunggu owner rumah sampai.. aku pesan air je.dah la chinta melasak. nak lari sana sini. situ dah keta banyak, moto banyak.somputttt den...huhu.. sampai menjerit-jerit aku kat situ. hilang tau sifat hey si gadis yang ayu...auwwwww...

dah jumpa owner..tengok-jam aku cakap kat papa chinta.jom la.kang lambat dah janji ngan member nak makan sama kat uptown tu...

selesai keje.. baru la boleh bergumbira tepuk tangan sama-sama...

pegi uptown damansara,sebab aku dah lama tak makan chicken grill kat steven's..
sekali hampa.. owh... abg steben kenapa dikau tutup kedai plak semalam..
keciwaaa...borak bergumbira dengan member..

then balik rumah dah nak dekat kul 12.owhh...



:: mesti tertanya-tanya apa la keje laki akak tu??..takpe, nanti sy cheta bile-bile time rajin k::


No comments:

Post a Comment

::ChEnta HaTi PapA & MaMa::

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

::JaDiKAn KiSaH kiTa BeRdUA SaTu LaGEndA YaNG uNiK::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers