"Aku Tidak Bijak MenyUsun Kata dan Tidak PanDai BerMaiN baHasa Kerana..Aku BukanLah SeoranG PujanGga, AKu BukAnLah Si Penyair ChinTa daN tidak Juga Si PenyusuN MadAh..Namun..Aku JugA puNya Hati Dan PeraSaaN..PunYa Rasa Dan KeingiNan..Punya iMpian dan KeAzaMan..PunYa NaLUri Dan KemAmPuan..UntUk BerkOngsi Suka Duka Pahit Manis Kehidupan"
~siputlaju2011





Thursday 31 May 2012

rampasan kuasa

ikutkan entry ni dah berzaman..cheta last week.bila kesayangan datang opis.hihi..al-maklum la sejak car pool ni, bile encik aboy cupin ada keje area kajang, kena la transit kesayangan ni kat opis mamanya dulu. kalo mama takde meeting pagi takpe.. kalo tak kem salam je nak ikut yer.haha..ntah apa dia suka sangat dok opis ni. dah la takmo dok diam, cuba la dok kat sofa main diam-diam kat situ. tapi apa yang kita pegang itu la yang dia nak. adoii..

sibuk nak dok atas riba.kalo kecik takpe la leh pangku.ni dengan takleh dok diam. buntut plak tajam.sakit peha gebus ni.hahaha..walau lelemaks ada pun tak leh nak cover.haha..kenapa nak dok atas riba?..hah..sebab sibuk nak main komputer laa.ingat aku main game ke apa kat pc ni..mama buat keje yer dik..ada suwat mama nak kena buat. ada keje nak kena submit..iyer..ok..memang aku cakap sowang-sowang yer. *bukannye peduli dia. nama pun kesayangan.tak leh buat apa la*.

sudahnya..utk puaskan hati kedua-dua pihak. yang sowang nak menyibuk buat keje gak atas meja ni. *abis kertas-kertas kena conteng..T__T dan lagi syahduuu meja putih ikea ni pun ada hasil seni chinta..huhu...T_T
terpaksa la mama ko ni menyental guna pemadam...seb baik mau ilang.eh..lari tajuk plak.

ok...nak puaskan hati..last-last aku pun letak dia atas meja..hahahaha...first class seat.. ko ado??..hehe..

ok la..just few pics aku tepek je la kat sini...


tengok..tangan punya laju sana sini nak capai segala benda...T__T

hah..tengok baik punya tunjuk montot..huhu....T_T




hah...jumpa sesuatu yang berkenan di hati....


dan bersedia nak bawak lik...huhu..
memang kesayangan cuba membuat rampasan kuasa...oooo..tidak tidak tidak.... this is mama's teritory....


hahahahhahaa


No comments:

Post a Comment

::ChEnta HaTi PapA & MaMa::

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

::JaDiKAn KiSaH kiTa BeRdUA SaTu LaGEndA YaNG uNiK::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers