"Aku Tidak Bijak MenyUsun Kata dan Tidak PanDai BerMaiN baHasa Kerana..Aku BukanLah SeoranG PujanGga, AKu BukAnLah Si Penyair ChinTa daN tidak Juga Si PenyusuN MadAh..Namun..Aku JugA puNya Hati Dan PeraSaaN..PunYa Rasa Dan KeingiNan..Punya iMpian dan KeAzaMan..PunYa NaLUri Dan KemAmPuan..UntUk BerkOngsi Suka Duka Pahit Manis Kehidupan"
~siputlaju2011





Wednesday 23 May 2012

me turns 28..

patut ni entry semalam. tapi tak sempat sangat. pagi chinta ikut datang opis lagi.kalo ada budak kecik ni, memang tak sempat la kalo ko nak hupdate belog. nak nyanyi-nyanyi epy besday utk diri sendiri. * garu belakang jap*

hehe.. semalam 22 mei 2012. bersamaan satu rejab. tak sangka dah masuk 28 tahun.eh eh.. bukan 18 ke? *check ic jap*..hahahaa..

happy besday mama chinta

*wish kat diri sendrik*



---------------------------------

owh..saya bukan lagi si manes 18..auwww... 


1 comment:

  1. slamt ari tue.. asal la muka anak dara tu cam x puas ati jer..

    ReplyDelete

::ChEnta HaTi PapA & MaMa::

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

::JaDiKAn KiSaH kiTa BeRdUA SaTu LaGEndA YaNG uNiK::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers