"Aku Tidak Bijak MenyUsun Kata dan Tidak PanDai BerMaiN baHasa Kerana..Aku BukanLah SeoranG PujanGga, AKu BukAnLah Si Penyair ChinTa daN tidak Juga Si PenyusuN MadAh..Namun..Aku JugA puNya Hati Dan PeraSaaN..PunYa Rasa Dan KeingiNan..Punya iMpian dan KeAzaMan..PunYa NaLUri Dan KemAmPuan..UntUk BerkOngsi Suka Duka Pahit Manis Kehidupan"
~siputlaju2011





Wednesday 1 February 2012

Bergembira di KFC

Belek-belek handphone ada plak pic masa chinta bergumbira. Kasi hupload kat blog la nak bagi kurang risau di hati sementara nak tunggu pukul 5 nak balik keje. Hah..kantoi, type blog time opis hour. Tapi tadi waktu lunch saya tak kuar la boss...saya siapkan keje.. kira ganti jap la time ni yer..hehehe.. 
*peace boss*

Makin besar makin banyak kerenah chinta. Yang paling tension, dia ni tak makan saman punya. walau dalam hati ada taman. Kalo dia nak..dia nak gak.. mengalahkan budak besar. Tambah-tambah dah pandai berjalan ni. Laju je tarik tangan kite ajak main playground. haishh.. 
*tensi mama ko ni*

beriadah la katakan. So bagi la can mali can sekali dua kat budak kenit ni. tapi suka gak tengok pic dia, Muka cool jer. cam mama dia?.eh yeker.. hahaha... Sementara tunggu papa dia berbaris beli makanan aku pun saja la bawak chinta main kat playground kat situ. Masa ni pun hari sabtu, before CNY so ramai la orang. Tekak pun terasa nak makan kepsi..so, tak payah la masak..hehehe. agaknye semua pun teringin nak makan kepsi kot tu yang penuh je kepsi tu...atok janggut makin tersenyummm laaa...


ayooo..tak cun la dik ada puting dalam mulut

muka nak eksyen..haishhh... T___T
Dah aku tak larat, lenguh pinggang nak dukung dia naik lik atas gelungsor...*mama dah tua * 
terus aku tarik tangan dia bawak masuk dalam. Makan la. Perot mama pun dah lapar ni. 

Muka tak puas ati dapat satu fries je kat tangan tu... T___T
Silap kira bape banyak fries
Lepas dah abis makan, saja aku tarik tangan dia ikut pintu lain bile kuar.Kang buatnya dia ingat nak main gelungsor lagi.Mau sampai ke malam aku kat situ..

Ni plak kat playground kat 'Lokas makan food court' area umah aku. Aku risau je nak bagi dia main. Benda tu kan isi angin..pastu cam tak stabil.Tergolek anak aku kang. Budak-budak yang main budak-budak besar..main lompat-lompat cam harta mak bapak diorang. Siap bergusti dalam tu, bergaduh. Nak marah kang, anak orang..datang pak-pak..mak-mak dia plak kang serang aku.lagi naya. Budak-budak sekarang tak leh ditegur. Harap chinta besar nanti takmo la jadi camtu ek.....




Aku suwuh papanya masuk sekali. risau aku..kang penyek anak aku kena lanyak ngan budak-budak dalam tu... hehehe...



No comments:

Post a Comment

::ChEnta HaTi PapA & MaMa::

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

::JaDiKAn KiSaH kiTa BeRdUA SaTu LaGEndA YaNG uNiK::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers