"Aku Tidak Bijak MenyUsun Kata dan Tidak PanDai BerMaiN baHasa Kerana..Aku BukanLah SeoranG PujanGga, AKu BukAnLah Si Penyair ChinTa daN tidak Juga Si PenyusuN MadAh..Namun..Aku JugA puNya Hati Dan PeraSaaN..PunYa Rasa Dan KeingiNan..Punya iMpian dan KeAzaMan..PunYa NaLUri Dan KemAmPuan..UntUk BerkOngsi Suka Duka Pahit Manis Kehidupan"
~siputlaju2011





Wednesday 22 February 2012

Bangun pagi buat projek

Hari ni boleh plak la chinta bangun 6.30 pagi. Time kite sibuk nak mandi, siap-siap nak g keje, solat subuh.. time tu dia leh buat latihan vokal. Terpaksa la aku panjat lik katil, baring &  pura-pura tido sebelah dia. Tengok cam dah ok..dah pejam mata..Aku pun angkat kepala nak bangun, dia pun toleh balik kat kita. Aku baring balik. Dah la nak ter kenc... dengan sejuk pagi-pagi. Terpaksa ditahan... T___T

Pastu, aku tepuk-tepuk montot chinta, bagi dia tido..nampak cam nak tido lik..dah diam situ. Aku pun merayap pelan-pelan turun katil..bagi dia tak perasan... Lepas tu dah siap mandi...Alamakkk..nak kena masuk bilik..nak amik telekung & sejadah.. check in bilik lain..mesti si kecik ni perasan ni gak......ngeh ngeh ngeh..takkan nak merangkak kot... buat tak tau je laa..dengan harapan si kecik tak perasan..fuh fuh fuh..

misi gagal........cepat je dia nampak mama dia..chinta oii...mama nak cepat ni nak oi.. kena la dukung, bentang comforter bagi dia baring kat bilik sebelah..sambil aku siap-siap..aku semayang pun dia dok tercongok kat sebelah..nasib la dik oiii... mama ko nak cepat ni hah..dok situ diam-diam......

rupa-rupanya...baru aku tau kenapa dia bangun awal.....haishh...nak buat projek rupanya...... elok aku dah siap..nak masuk dapur siapkan air...siapkan beg chinta...datang je bauuuu semerbakk....terbaekkkk...caittt... pagi-pagi dah be**k...... dush dush..dah lambat bertambah lambat... T___T


apa lagi terus la ketuk pintu bilik air....

"encik papaaaa, sila basuh ber**k anak anda......"..hahahhahahaaaa







nak tengok muka orang dah penuh kelegaaan???....wat muka tak bersalah....santai baikkkkk je dok dalam car seat diaaa...

























tadaaaaa.....

baju dah lawa...tapi lom mandi... bau mashammmm....tepek bedak banyak-banyak

buat muka seposen....

No comments:

Post a Comment

::ChEnta HaTi PapA & MaMa::

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

::JaDiKAn KiSaH kiTa BeRdUA SaTu LaGEndA YaNG uNiK::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers