"Aku Tidak Bijak MenyUsun Kata dan Tidak PanDai BerMaiN baHasa Kerana..Aku BukanLah SeoranG PujanGga, AKu BukAnLah Si Penyair ChinTa daN tidak Juga Si PenyusuN MadAh..Namun..Aku JugA puNya Hati Dan PeraSaaN..PunYa Rasa Dan KeingiNan..Punya iMpian dan KeAzaMan..PunYa NaLUri Dan KemAmPuan..UntUk BerkOngsi Suka Duka Pahit Manis Kehidupan"
~siputlaju2011





Tuesday 7 August 2012

cat selesai

akhirnya, siap gak la cat bilik anakanda berambut kerinting yang garang tu.. tp tak sempat lagi nak amik pic bilik dia..playmat pun dah siap pasang.. tinggal  nak gantung frame gambar dan tampal wall sticker. at least selesai dah bilik tu.punya la lama terbengkalai nak cat dari mula pindah..akhirnya selesai gak! bagus gak cuti 3 hari ni.

gigih la papanya siapkan..dalam tengah construction atau lebih aku suka panggil keadaan bilik setinggan pun chinta suka dah lepak dalam bilik dia ni.. layan vcd sambil baring... 

semalam, masa mama tampal wall sticker dia siap tepuk tangan suka... *terharu* pastu siap laga-laga pipi ngan sticker owl dia...

few pics yang dia sibuk nak tolong papanya!


cubaan conteng dinding...gotchaa!




panjat tangga!

pic bilik dah siap..next entry la plak! hehehe

No comments:

Post a Comment

::ChEnta HaTi PapA & MaMa::

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

::JaDiKAn KiSaH kiTa BeRdUA SaTu LaGEndA YaNG uNiK::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers