"Aku Tidak Bijak MenyUsun Kata dan Tidak PanDai BerMaiN baHasa Kerana..Aku BukanLah SeoranG PujanGga, AKu BukAnLah Si Penyair ChinTa daN tidak Juga Si PenyusuN MadAh..Namun..Aku JugA puNya Hati Dan PeraSaaN..PunYa Rasa Dan KeingiNan..Punya iMpian dan KeAzaMan..PunYa NaLUri Dan KemAmPuan..UntUk BerkOngsi Suka Duka Pahit Manis Kehidupan"
~siputlaju2011





Friday 3 August 2012

encik aboy dalam paper?

hahha, baru perasan bile dok layan fb sambil nak tunggu waktu balik..*owh kantoi disitu*.. saja la dok tengok pic-pic member.. sekali terjumpa la pic encik aboy dalam paper..ni pun jumpa ada orang tag cousin encik aboy...hewhewhew! walaupun dah basi, but still nak gak update kat sini... lalalalalala....

masa mula-mula tengik pic ni, seperti ku kenal je mamat yang dok pakai baju itam tu...suar itu, spek mata itu..hahaha...memang sah la somi aku la tue..tapi nampak dari tepi jer ler......


1 comment:

::ChEnta HaTi PapA & MaMa::

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

::JaDiKAn KiSaH kiTa BeRdUA SaTu LaGEndA YaNG uNiK::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers