"Aku Tidak Bijak MenyUsun Kata dan Tidak PanDai BerMaiN baHasa Kerana..Aku BukanLah SeoranG PujanGga, AKu BukAnLah Si Penyair ChinTa daN tidak Juga Si PenyusuN MadAh..Namun..Aku JugA puNya Hati Dan PeraSaaN..PunYa Rasa Dan KeingiNan..Punya iMpian dan KeAzaMan..PunYa NaLUri Dan KemAmPuan..UntUk BerkOngsi Suka Duka Pahit Manis Kehidupan"
~siputlaju2011





Wednesday 29 August 2012

demam gangnam style

ramai sunggu la yang sibuk share video gangnam style ni! hot fm pun sama buat topik ni.dan yang lagi haru, rupa-rupanya YAB Perdana Menteri pun masuk geng sekali. buat status fesbuk tanya pendapat mengenai gangnam style! apa tu gangnam style?..yang tak tau tu toksah nak gelabah sangat!bukan la sejenis wabak ke apa,cuma ketagihan budak-budak muda zaman sekarang.kalo korang tak tau tu leh la geng ngan aku, dah jadi so-makcik-makcik sekarang ni! *geleng kepala kiri-kanan*

gangnam style tu sejenis tarian korea..kalo korang so-called k-pop mesti tau la benda-benda ni semua. kalo jenis suka dondang sayang cam akak ni..dok tepi diam-diam..hahaha!kalo hati tu meronta-ronta nak tau dance ni macam mana,search la kat youtube! baru korang paham tarian tu camne!

macam-macam komen baik negatif dan positif dari rakyat Malaysia bumi tercinta mengenai gangnam style ni! bagi aku, dah cam kuda mabuk je tarian ni..dah memang la sah-sah menari gaya tunggang kuda..memang sesuwaiii la kalo panggil tarian kuda mabuk! hahaha...*peminat k-pop jangan nak emosi plak yer*  tapi kalo just nak enjoy-enjoy, memang ok la tarian ni! ala..dulu orang dok sibuk pasal poco-poco! skang ni gangnam la plak! tak kisah laa..jangan jahanammm sudah!

hari tu banyak aku tengok orang dok share satu video klip family super sporting yang buat gangnam style raya video klip! memang double thumbs-up la aku bagi atas kesportingan familinya!! otak gile-gile..sempoi!




try nak upload yang version suasana gangnam style..tak boley plak! pelik tols belog den ni..mogok agaknye! kalo rasa nak tengok kemeriahan raya cara gangnam search kat youtube.. suasana gangnam raya!! mesti korang bakal terngangaaaaaa! hewhewehw!

tapi seyes tak boleh challenge tahap 'best' video youtube Nur Feetri mc 5 days!! macam-macam la budak zaman skarang ni! *fengsannn* 


No comments:

Post a Comment

::ChEnta HaTi PapA & MaMa::

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

::JaDiKAn KiSaH kiTa BeRdUA SaTu LaGEndA YaNG uNiK::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers