"Aku Tidak Bijak MenyUsun Kata dan Tidak PanDai BerMaiN baHasa Kerana..Aku BukanLah SeoranG PujanGga, AKu BukAnLah Si Penyair ChinTa daN tidak Juga Si PenyusuN MadAh..Namun..Aku JugA puNya Hati Dan PeraSaaN..PunYa Rasa Dan KeingiNan..Punya iMpian dan KeAzaMan..PunYa NaLUri Dan KemAmPuan..UntUk BerkOngsi Suka Duka Pahit Manis Kehidupan"
~siputlaju2011





Tuesday 11 September 2012

kami dalam Media hiburan

owh..tajuk tak agak-agak! media hiburan okay! bajet retis lebih nie! hewhewhew! bukan la mengedik ke apa.. seyes tak tau pun leh ada pic dalam tu! ni smua kes cilok-mencilok la ni..tau pun pasal kewujudakan kami dalam magazine ni pun masa time raya aritu..jom flash back!........hahaha..

masa raya tu, kami anak beranak pinak ni beraya la di kg Jimah..tu masa raya kedua..balik kg atok chinta.. dah balik sana je..sampai-sampai tak sempat la nak panaskan bontots... atok chinta hulur magazine ni siap suwuh cari barang tersembunyi..kalo jumpa bagi 10 hengget! aku malas nak layan mula-mula..haha... apa benda la atok ko ni chinta mengalahkan mak jemah......bukan sebab duit ke apa..aku belek-belek gak la magazine tu... amik ati! hewhewhew...tapi aku sempat la tanya sepupu-sepupu aku apa benda la yang pakngah ko nak ni?..*pakngah tu gelaran atok chinta*

so the jemahhhh okay! rupa-rupanya ada pic kami dalam tu..aku pun gelak besar laaa..hahaha..glamer u'olss..cam masuk majalah mangga kembang setaman je! hewhewhew! ni semua gara-gara sepupu aku tu kan keje kat majalah media hiburan...or lebih tepat wartawan media hiburan.. *promot sikit*.. hahaha.. tu yang ada je la muka-muka yang kukenal dalam dua tiga keluaran... tu pun lepas aku tengok dua tiga ketul majalah tu kat kampung... nampak sangat la aku mmg tak amik port pasal majalah hiburan ni! dah makcik-makcik ni memang aku beli majalah pa&ma je ponggg! tu pun hampir-hampir nak beli majalah mingguan wanita.... baru la betol makcik aku ni! hahaha

cover adi putra lagi...

ruangan kembang setaman...eh..bukan laa..hehe

ni gara-gara wartawannya sepupu sendiri!..hehehe...

No comments:

Post a Comment

::ChEnta HaTi PapA & MaMa::

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

::JaDiKAn KiSaH kiTa BeRdUA SaTu LaGEndA YaNG uNiK::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers