"Aku Tidak Bijak MenyUsun Kata dan Tidak PanDai BerMaiN baHasa Kerana..Aku BukanLah SeoranG PujanGga, AKu BukAnLah Si Penyair ChinTa daN tidak Juga Si PenyusuN MadAh..Namun..Aku JugA puNya Hati Dan PeraSaaN..PunYa Rasa Dan KeingiNan..Punya iMpian dan KeAzaMan..PunYa NaLUri Dan KemAmPuan..UntUk BerkOngsi Suka Duka Pahit Manis Kehidupan"
~siputlaju2011





Friday 12 October 2012

icon comel-comelan di facebook

tadaaaa..asik cheta pasal nandong pun bosan gak! kali ni cheta pasal muka buku plak laa.. terbaru ni aku tengok sibuk la orang dok share sana sini pasal leh buat icon comel-comelan, cubit-cubitan, senggol-senggolan ni kat muka buku... memang shomel abis laaa.. rasa cam best plak leh comment pic camtu! kekonon cam teror bebenor la padahal buta IT pun mama chinta ni. keh keh keh! 

sebab rasa cam pandai sikit la bab ni..meh aku tepek dan share kat sini.. lepas tu sila la korang mempoyokan diri comment kat status atau pic kawan-kawan dengan masukkan sekali icon comel tu! selalu korang takat pandai buat pic love guna <3.. ni macam-macam adaaaaaa.... so, cekidautttttt! 


apa lagi..lepas ni mari kita sama-sama memeriahkan wall kawan-kawan dengan icon comel-comelan ni...




No comments:

Post a Comment

::ChEnta HaTi PapA & MaMa::

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

::JaDiKAn KiSaH kiTa BeRdUA SaTu LaGEndA YaNG uNiK::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers