"Aku Tidak Bijak MenyUsun Kata dan Tidak PanDai BerMaiN baHasa Kerana..Aku BukanLah SeoranG PujanGga, AKu BukAnLah Si Penyair ChinTa daN tidak Juga Si PenyusuN MadAh..Namun..Aku JugA puNya Hati Dan PeraSaaN..PunYa Rasa Dan KeingiNan..Punya iMpian dan KeAzaMan..PunYa NaLUri Dan KemAmPuan..UntUk BerkOngsi Suka Duka Pahit Manis Kehidupan"
~siputlaju2011





Thursday 15 March 2012

sibuk keje

aduyai..lama terperam blog ni.semangat berblogging sentiasa ada tapi apakan daya memang bz tahap mentadak mentadu dah ni. Rasa cam 8 jam kat opis tak cukup *padahal sempat tido* hahaha..  keje opis ni macam-macam aku kena buat. nak buat camna aku ada 3 bos.hahaha.. *dasar aku gila kuasa*
keje pentadbiran ada.. keje untuk unit aku ada..keje utk bahagian orang lain pun aku jugak yang kena buat. hmm.. bukan nak puji diri sendri, tapi kalo tak cemerlang lagi SKT aku tak tau la nak kata apa. Tapi apakan daya, rupa-rupanya belakang kita ada unsur-unsur jahat yang kata kita ni tak buat keje.. T__T
sedih kan... tapi biar lantak laa.aku yakin ALLAH mengetahui segalanya. Buat fitnah, lepas tu ko tanggung la weiiii... 

eh eh..emosi plak. tak kuasa la aku nak sentap-sentap lama-lama. Buat tambah stress je. Skang memang bizi ngan persediaan nak audit dalaman start next week. and opis aku akan kena audit hujung bulan.. fail nak kena update - almaklum la aku ni pegawai merangkap kerani. semua buat keje sendiri.. tu pun kalo tak multi-tasking lagi tak tau la aku. #sentap lagi..hahahhaa

Fail sendri nak kena update.Campur kena pegi buat audit fail-fail department lain lagi. hayoo.. mau kerat badan bagi dua supaya leh wat keje gotong royong.cepat sikit abis keje. so dua hari ni memang merayap merata satu universiti ni nak buat audit fail. tambah berbuih rasa mulut nak explain n explain..n explain..kalo aku jual produk direct selling aku rasa memang dah masyukkkkkk $$$.. hahhaaaa... tp aku memang suka go underground camni, at least kita kenal orang dan orang akan bagi kerjasama bile kite treat orang nicely. *omg..cam ceramah nak bagi kesedaran sivik plak*

Dah tu, keje-keje lain ada lagi..ngan draft mou aku tak sempat semak, paper work tak smpat edit, meeting lagi..esok kursus..bla bla yada yada...pun orang kata kite tak de keje.. gila la wei cakap aku camtu.meh dok kat bilik aku untuk seminggu..tolong aku buat keje lagi bagus dari menabur fitnah sana sini......hahahhahahaha...tak kira la ko boss ke..ko kuli ke.. jangan buat penilaian based on dari mulut orang lain.......*eh ni blog luahan perasaan ke?...hahahhaha..gelak jahat lagi...*ada aku kisah*

stress??..hmm.aku malas nak layan la mulut-mulut puaka ni.yang penting ALLAH tau apa yang kita buat. Direct boss kita tau performance kita macam mana...Bukan apa..yang buat aku nak gelak terbahak-bahak.. bukan main g cakap kat big bos aku ni tak leh bagi kerjasama laa.. tak buat keje laa..apa laaa.. tapi aku rasa ko asik cari aku je bila ada keje nak kena buat.plus..projek ko tu..aku yang buat dari stage paper work..buat report.. pegi promosi... tempah bunting/poster.... buat call..buat borang...so..maknanya aku memang BAGUS la kan..hahahahahahhahaa... *ayat tak boleh blah...
 

ni blog aku..suka aku la kan nak tulis apa... *eh..luahan perasaan lagi ke*..

hahhahahha...

#gelak guling-guling dari hujung dinding ke dinding#

hahhahahahahhahaha...ntah hape-hape je aku rasa.*lempang diri sendrik*

source:google...








*selamat menempuh audit*




DISCLAIMER: kisah ini tiada kaitan dengan yang hidup atau pun yang telah meninggal dunia. Peace yooooo.......... :D

2 comments:

  1. sabo maksu.. sabo... kasi lempang berkali2 jer kat org tu...
    lumrah keje gomen .. tak ker gitu.. layanzzz
    pas ni maksu lg glam.. g audit kat tempat org..

    ReplyDelete
  2. kahhh..politik duniawi semata2..layannn zasss

    ReplyDelete

::ChEnta HaTi PapA & MaMa::

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

::JaDiKAn KiSaH kiTa BeRdUA SaTu LaGEndA YaNG uNiK::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers