"Aku Tidak Bijak MenyUsun Kata dan Tidak PanDai BerMaiN baHasa Kerana..Aku BukanLah SeoranG PujanGga, AKu BukAnLah Si Penyair ChinTa daN tidak Juga Si PenyusuN MadAh..Namun..Aku JugA puNya Hati Dan PeraSaaN..PunYa Rasa Dan KeingiNan..Punya iMpian dan KeAzaMan..PunYa NaLUri Dan KemAmPuan..UntUk BerkOngsi Suka Duka Pahit Manis Kehidupan"
~siputlaju2011





Thursday 29 March 2012

beli book baru

kerana asik crancky je si ketipak payung sowang ni, semalam jalan la pegi Summit USJ. alasan je tu, padahal papanya pun sama nak cari cd game. nyampah.anak beranak tau nak merayap je kejenya. so semalam bagi memuaskan hati si ketipak payung sowang ni masuk la popular. memang aku ada janji nak beli book baru dia. rupa-rupanya dia menuntut book baru.owhh....alahai...

dah masuk department book dia.. hmm.. tak tentu arah. rambang mata nak pilih yang mana.siap amik book duduk belek dulu.pastu tak nak, amik book lain duduk lagi siap nak meniarap kat situ. tak berkenan. amik book lain. aku dari berdiri, duduk mencangkung, last-last bersila kat situ.papanya pun sama. 
>_<

last-last aku cakap, papa just pick-up satu book then pegi bayar kat kaunter. tak gak berkenan si kecik tu. last-last aku amik je satu book pasal kucing, sebelum tu harus la tengok harga dulu..hahahaha.. ok harga berpatutan dengan wang yang ada dalam wallet.. terus bagi kat chinta. eh..suka plak dia..hahahhaa...

apa nak buat... mom always know what the best~

hahahahaa...pegi bayar 

rambang mata

audit pemantauan buku mana mengikut kehendak dan skop yang dicari..owh apakah ayat seperti audit je ni...

papanya cuba nak bodek chinta beli yang tu....

pujuk rayu tak berkesan..hahaha...
 

tapi lupa plak nak amik pic buku apa yang dibeli....owhhhh.... 
|____|

No comments:

Post a Comment

::ChEnta HaTi PapA & MaMa::

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

::JaDiKAn KiSaH kiTa BeRdUA SaTu LaGEndA YaNG uNiK::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers