"Aku Tidak Bijak MenyUsun Kata dan Tidak PanDai BerMaiN baHasa Kerana..Aku BukanLah SeoranG PujanGga, AKu BukAnLah Si Penyair ChinTa daN tidak Juga Si PenyusuN MadAh..Namun..Aku JugA puNya Hati Dan PeraSaaN..PunYa Rasa Dan KeingiNan..Punya iMpian dan KeAzaMan..PunYa NaLUri Dan KemAmPuan..UntUk BerkOngsi Suka Duka Pahit Manis Kehidupan"
~siputlaju2011





Wednesday 7 December 2011

Kemas opis

Taun ni memang kepenatan berganda.. Dah la skang tgh sibuk uruskan rumah baru. Pack barang skit-skit. Pastu smlm dapat sms mengejut arini angkat barang pindah opis baru.dah la gah mc gara-gara ciken pox. Tapi disebabkan aku kan pekerja gemilang tak terbilang datang gak la mengemas barang-barang. Naeeb la ek,kalo ada yang anti virus tak kuat jangkit la ciken pox aku ni. Yang kelakar kali ni pindah, kena wrap pc sendiri. Dulu smua mover yang buat. Ni bajet cipot kot - belanja berhemah okayyy. Kami kan berhemah menggunakan duit rakyat ni.

Aku pon malas nak sort sangat kertas-kertas yang ada. Amik kotak, angkat segala mak nenek kertas atas meja, campak dalam kotak. Sonang kojer. Cam makan sekut oreo plak. Hahaha. Pejam mata pun dah siap keje aku. Okay ayat last aku tipu.wrap, label fragile, label nama pada kotak, yada yada yada..last-last dekat kul 1 petang baru aku siap pack. Tu baru barang-barang kat bilik aku je. Seb baik la soevenier opis aku dah siap pack minggu lepas. Cam tau-tau je nk cuti pnjg mgu ni.

Nampak senang..tp leceh pack-pack barang ni. Harap-harap lps ni x pindah lagi la. Xlarat oooo

No comments:

Post a Comment

::ChEnta HaTi PapA & MaMa::

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

::JaDiKAn KiSaH kiTa BeRdUA SaTu LaGEndA YaNG uNiK::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers