"Aku Tidak Bijak MenyUsun Kata dan Tidak PanDai BerMaiN baHasa Kerana..Aku BukanLah SeoranG PujanGga, AKu BukAnLah Si Penyair ChinTa daN tidak Juga Si PenyusuN MadAh..Namun..Aku JugA puNya Hati Dan PeraSaaN..PunYa Rasa Dan KeingiNan..Punya iMpian dan KeAzaMan..PunYa NaLUri Dan KemAmPuan..UntUk BerkOngsi Suka Duka Pahit Manis Kehidupan"
~siputlaju2011





Tuesday 3 September 2013

tukang urut bersalin

hmm.. baru teringat hutang entry mengenai sape tukang urut yang saya amik masa bersalin??..  sebelum ni tak sempat nak review... yelah asik sibuk memanjang... lagipun kena la review lepas dah merasai sendiri kan kesedapan tukang urut..

masa aku preggykan Harazz... antara syarat encik somi kalo aku nak berpantang kat umah sendiri ialah:

CARI TUKANG URUT!!!

hah..ko..kemain ek encik somi... yelah dia sendiri cakap dia tak tau sape-sape pandai mengurut orang lepas bersalin ni.. at least kalo aku berpantang kat ipo..ada la dua tiga orang yang kita tau boleh mengurut..

tapi tu la dia..alhamdulilah..dipermudahkan plak.. terjumpa akak ni kat fesbuk..

so..sape-sape yang masih mencari tukang urut yang voque, sangat mesra, tak lokek ilmu dan senang berurusan...boleh la contact dengan kak ice..

fesbuk beliau: siti aishah confinement

ada beberapa pakej yang kak ice tawarkan.. better korang deal sendiri dengan dia!

kalo tanya pakej aku:
aku amik pakej yang lengkap berurut, bengkung, param, mandian herba, mandian baby..etc etc etc....
untul 3 hari....

harga?..sila runding sendiri yer... 



review yang aku boleh share:

1) kak ice urut best sangat..... bagi aku yang pengeli dan jarang diurut ni.. memang akan jerit-jerit manja ler! hahahahaa...

2) rasa ringan jer badan..lega lenguh-lenguhan sana sinun...

3) kepala rasa ringan....

4) yang best... air mandian tu wangi........ rasa segar je lepas mandi...

5) ilmu-ilmu berpantang yang tak jemu-jemu kak ice kongsikan.......

6) yang best bahan bertangas tu... (penutup pantang)... bauan bahan tu aku suka sangat!! 

7) baby aku pun lena je tido esp lepas diurut...

8) review tambahan: mak aku pun sempat berurut dengan kak ice dan dia pun sangat puas hati!!!

9) aku amik pakej 3 hari..rasa cam tak cukup plak...nak urut hari2 rasanya..hahahahahahaa....

10) senang berurusan dengan dia! macam-macam cerita boleh kongsi...



*************

senang cheta...sangat puas hati..

tu bagi aku laaa... :)


2 comments:

  1. boleh bg contact number tukang urut x.. xdpt nk add fren kt fb..try bukak dia ny blog pn xleh...

    ReplyDelete
  2. Urut bersalin & perawatan lepas bersalin, urut biasa tradisional, kursus urut, set bersalin...kawasan bangi, putrajaya, kajang, semenyih, cheras, nilai, mantin, sri kembangan, serdang, puchong boleh hubungi kak sue 016-9291330
    https://www.facebook.com/urutbersalindantradisional/

    ReplyDelete

::ChEnta HaTi PapA & MaMa::

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

::JaDiKAn KiSaH kiTa BeRdUA SaTu LaGEndA YaNG uNiK::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers