"Aku Tidak Bijak MenyUsun Kata dan Tidak PanDai BerMaiN baHasa Kerana..Aku BukanLah SeoranG PujanGga, AKu BukAnLah Si Penyair ChinTa daN tidak Juga Si PenyusuN MadAh..Namun..Aku JugA puNya Hati Dan PeraSaaN..PunYa Rasa Dan KeingiNan..Punya iMpian dan KeAzaMan..PunYa NaLUri Dan KemAmPuan..UntUk BerkOngsi Suka Duka Pahit Manis Kehidupan"
~siputlaju2011





Monday 19 October 2015

MCdonalds Lego Nanoblok

bukan legoland..ni cheta lego...

legooo! kat umah aku ni memang banyak lego fan..diulang lego fan..sampai aku pun naik semak tengok lego banyak..dah buat..letak merata..anak main..pecah..hilang..last-last aku kauk semua masuk dalam satu beg...padan muka! hahaha..

semalam dok abiskan masa-masa akhir sebelum nak punch out..aku check email sambil buka fb.. multi task sangattt! sekali ternampak pasal nano block ni..ok..terus capture gambar ngan hp..dan sepantas 




aisey termakan umpan gak ni..hahahaha... *libasrambut*
so ayat hujung tu penting yer.. decide?.. meninggalkan mood tergantung di situ.. hahahhaa...


tadaaaa... hasil tangkapan dua ketul nanoblock malam tu gak... gila ko...benda ni cam hot stuff.. kang lambat abis... simpan benda macam ni dengan harapan 20 tahun lagi ada collector nak beli dengan rm 1 juta..mana nak tau kan...puiii..hahaha.. *berangan*



terus pikir sendiri..aku yang poyo nak kumpul ke....ni bagi idea untuk apaknya?..mihahahaha.. so kena set reminder minggu depan kena pegi kedai pakcik badut ni lagi la jawabnya..nak beli nano block ni....mihahahah...ada alasan untuk skip masak satu hari! lalalalalalala....



so tunggu next dua ketui lagi,,akan kuar pada 22 okt....

1 comment:

::ChEnta HaTi PapA & MaMa::

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

::JaDiKAn KiSaH kiTa BeRdUA SaTu LaGEndA YaNG uNiK::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers