"Aku Tidak Bijak MenyUsun Kata dan Tidak PanDai BerMaiN baHasa Kerana..Aku BukanLah SeoranG PujanGga, AKu BukAnLah Si Penyair ChinTa daN tidak Juga Si PenyusuN MadAh..Namun..Aku JugA puNya Hati Dan PeraSaaN..PunYa Rasa Dan KeingiNan..Punya iMpian dan KeAzaMan..PunYa NaLUri Dan KemAmPuan..UntUk BerkOngsi Suka Duka Pahit Manis Kehidupan"
~siputlaju2011





Wednesday 17 December 2014

short gateway JDT-The Little Big Club

assalamualaikum..

alahai dok sambung balik cerita JDT..hahaha.. bukan apa termiss satu lagi theme park which is The litte big Club..okay..aku buat short form la TLBC ni letaknya satu bangunan dengan Hello Kitty Town.. kiranya dia letak kat tingkat atas je dengan Hello Kitty Town.. walaupun satu bangunan, tetap tiket masuknya berasingan.. so sila la beli tiket combo untuk masuk kedua-dua sekali..

so apa yang menarik dalam ni?..hehehhee.. kat TLBC ni dua tingkat.. tingkat bawahnya ada playground barney.. ada dancing class with Angelina Balerina.. ada show dancing Barney... ohh yerk ada playground Bob The Builder gak... Pingu the peguin tempat main.... senang cheta kat dalam ni memang banyak kids ride dan playland untuk budak-budak! kalo tingkat atasnya, ada choo-choo train yang semua concept Thomas & Gang.. memang cantikkkkk!!!!!!dan macam-macam lagi rides untuk kanak-kanak!

so untuk chinta.. kebetulan dapat slot in dancing class..sebab dancing class ni ada masa-masa tertentu sahaja..so siap la pakai tutu dress ala-ala balerina..hihihi... memang aku yang teruja lebih okay!.. hahahaa.. yelah..zaman kecik-kecik dulu tak rasa semua ni.. berangan sendiri je nak dancing-dancing balet ni..kah kah kah!! kalu mak incik skrg ni..zumba-zumba pon lum tentu lagi....

1. dancing class with angelina balerina


chinta memang kebetulan dah pakai tutu dress..
jadi dia just pakai yang telinga tikus ngan batang kayu tu jer..





banyak sangat kamera nak pandang....


shomelll sangat angelina ni..lepas tu bagi can kat anak-anak main playland dalam tu.. ada school barney..ada area pingu...ada playland bob the builder! eh! aku ulang ayat yang sama ke?.. hahahaa..
kot dah cheta kat atas tadi..

2. ni Bob The Builder Playland.. memang meriah mainan dalam ni....



budak ni dah tak tau nak main yang mana..kehulu-kehilir..



terus teringat kecik-kecik dulu main game tetris susun-susun blok..
ni kita susun-susun blok realiti punya...




3. pingu adventure



tengok si kecik ni..tangan merayap...mata pandang tempat lain..
sebab kat depan dia tu ada orang main basketball...

kat dalam ni main smua free okay! tak yah dah nak masuk token ke apa..

4. sekolah barney

yang ni memang sebijik sejibam cam dalam cheta barney..seyes aku pun teruja.. hahaha.. rasa cam part of keluarga barney plak..dengan skola dia..dengan park dia..hehehe..akak kan hover!! geh geh geh!








eh..sesat plak gambo kat Bob The builder playland..hahaa..
nasib laa...caca-marba gambarnya..

yang ni kat tingkat atasnya.. banyak rides untuk budak-budak..ni singgah isi perot dulu bila si dimok tidoooo kejap..hehee..




phewww! abis gak entri pasal JDT..kebetulan masa g sana pong memang final bola JDT-Pahang.. so akak tak sokong mana-mana ponggg.. sape menang tahniah la yer! tak menang g beli bola sorang sebiji toksah nak rebut-rebut dah! hahaha..okay tak kelakar!




jumpa lagi..bye!

No comments:

Post a Comment

::ChEnta HaTi PapA & MaMa::

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

::JaDiKAn KiSaH kiTa BeRdUA SaTu LaGEndA YaNG uNiK::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers